توافقات نهایی آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک انجام شد

استاندار لرستان گفت: توافقات نهایی برای آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک با سپاه حضرت ابوالفضل(ع) انجام شد.

زیویار عنوان  کرد: براساس این توافق هر زمان 172 میلیارد تومان در اختیار سپاه حضرت ابوالفضل(ع) قرار گیرد ظرف یک سال بعد از آن به صورت کامل حریم قلعه با حفظ ارزش های تاریخی و فرهنگی خود آزاد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از  لرستان؛ فرهاد زیویار عصر روز دهم تیرماه در شورای اداری استان با حضور سردار آبرومند دبیر قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) ، اظهار کرد: طی جلسه ای که صبح امروز با حضور دبیر قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان انجام شد در این مورد توافقات لازم انجام شد.


آیا این خبر مفید بود؟

وی خاطر نشان کرد: مابقی آن که 150 میلیارد تومان می باشد طی مکاتبات انجام شده توسط رئیس سازمان برنامه ریزی و بودجه تأمین و پرداخت خواهد شد.

زیویار بیان کرد: حدود 22 میلیارد از این اعتبار از محل اعتبارات استانی تأمین خواهد شد.


نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

استاندار لرستان خبر داد : توافقات نهایی آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک انجام شد


|





منبع

قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) از افتخارات نظام است

استاندار لرستان تصریح‌کرد: این انتقال مالی به دلایلی میسر نشد اما طی مذاکراتی که صبح امروز انجام شد برای پرداخت این اعتبار و ارزش افزوده ی آن به سپاه حضرت ابوالفضل (ع) آزادسازی نهایی شود.

وی در مورد جزئیات این توافق ، افزود: سال گذشته جلسات متعددی با حضور مسئولین کشوری در تهران برگزار شد که بنا بود تا پایان آذرماه گذشته 172 میلیارد تومان برای خروج کامل سپاه از حریم قلعه در اختیار این مجموعه قرار گیرد.

انتهای پیام