جنایات اسراییل در غزه مقدمه نابودی کامل این رژیم است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان افزود: سازمان هایی که همواره دم از حقوق انسانی می زنند در اتفاقات اخیر مهر سکوت بر لب زدند و شعار حقوق بشری این سازمان ها تو خالی است.

امام جمعه همدان اضافه کرد: موضوع فلسطین مساله اسلام و محور وحدت کشورهای اسلامی است در این راستا نباید به برخی شبهه ها، شیعه و سنی بودن، توجه شود.

آیت الله شعبانی موثقی اظهار کرد: سالها ایران اسلامی مدعی بوده که شعارهای حقوق بشر توسط سازمان های بین المللی برای پیشبرد اهداف و منافع سیاسی بوده و این سازمان ها توان حمایت از عدالت را ندارند.

وی ادامه داد: کشورهایی که تا دیروز درصدد عادی سازی ارتباط با اسراییل بودند امروز کنار کشیدند و در کنار جریان مقاومت قرار گرفتند و یک وفاق ملی، منطقه ای و جهانی شکل گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان با بیان اینکه اذهان جهان در حال پذیرش غده سرطانی بودن این رژیم ضد بشری است افزود: فلسطین و اتفاقات کنونی غزه نشان داد با وجود اینکه نظام سیاسی جهان و نظام های بین المللی همیشه دم از حقوق بشر می زنند اما امروز پشتیبان ظلم پلید و کودک کشی شدند و کودک کشی ها رو تقویت کردند.

امام جمعه شهر همدان افزود: اسراییل مدعی پیروزی در این نبرد نابرابر است در صورت صحت این ادعا چرا دیگر کشورها باید از شما حمایت کرده و ابراز همراهی و همدردی بکنند؟

بخوانید:  ایدۀ جذاب پست دانش بنیان

امام جمعه شهر همدان گفت: قدرت اسراییل رو به افول است و مشروعیت سیاسی او حتی بین کشورها، سیاست مداران و مردمی که نگاه مثبت به او داشتند از بین رفت و همه این کشورها علیه رژیم جعلی موضع می گیرند و در حمایت از مردم مظلوم غزه تجمع می کنند.

وی ادامه داد: این اتفاقات همچنین موجب شکل گیری وحدت عمل بین همه مستضعفان جهان فارغ از دین و مذهب در حمایت از غزه و زیر سوال بردن مشروعیت سیاسی رژیم جعلی و نمایان کردن سست بودن خانه عنکبوتی این رژیم شد.

 



منبع

آیت الله شعبانی موثقی تاکید کرد: این فرصت مغتنمی است که کشورهای اسلامی در کنار هم با وفاق در عرصه های ملی، منطقه ای و بین المللی موثر واقع شوند.

امام جمعه شهر همدان با بیان اینکه شهادت کودکان غزه پرده از باطن پنهان سازمان های بین المللی برداشته است گفت: مظلومیت کودک فلسطینی بر همه رسانه های غربی فائق آمده و پیروز شده است.

آیت الله شعبانی موثقی افزود: این رویداد گنبد آهنین رسانه های غربی را کنار زده و فریاد حمایت از مظلوم را در دل بلاد کفر طنین انداز کرد و دل های در اسارت رسانه های شیطانی را بیدار کرد.

وی بیان کرد: حمایت یا سکوت در برابر جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار کودکان هم اینک توسط کشورهایی صورت می گیرد که دم از عدالت و حقوق بشر می زدند.

وی گفت: جریان مقاومت به عنوان یک بنیاد فکری در حال توسعه است و هر آزاده ای در جهان در کنار مردم فلسطین است.

بخوانید:  برنده غیرمنتظره جنگ روسیه و اوکراین کیست؟

وی اظهار کرد: کودکان غزه نباید منتظر عدالت و دفاع از حقوق توسط سازمان های بین المللی باشند بلکه خودشان نیروی مقاومت را تقویت کنند.

آیت الله شعبانی موثقی با بیان اینکه مردمان غزه در عین مظلومیت، مقتدر هستند افزود: این سنت الهی است که برای برملا کردن بدترین پلید ها و ناهنجاری های پنهان باید کودکان وارد عرصه شوند.

آیت الله شعبانی موثقی تاکید کرد: در صورت حمله زمینی و ورود سربازان این رژیم به خوک غزه، معلوم نیست که بتوانند از این خاک خارج شوند چرا که نیروهای مقاومت پیروزی این جبهه است.