حضور در بازی‌های آسیایی پاداش خوبی برای دختران هندبالیست است/ هندبال ما از نظر مالی شرایط خوبی ندارد

حسن پروانه گلر پیشین تیم‌ملی هندبال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درخصوص کیفیت این دوره از رقابت‌های لیگ برتر زنان اظهار داشت: من می‌خواهم خیلی کلی‌تر در رابطه با هندبال زنان صحبت کنم رشته‌ای که در این دو سال گذشته واقعا خوش درخشیده است. خیلی خوشحالم که قرار است این تیم به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام شود حق مسلم این تیم بود و حتی شاید بتوان از آن به عنوان یک پاداش مناسب برای این رشته نام برد. هندبال زنان ایران سال خوبی داشت اگر بخواهم فقط به چند مورد آن اشاره کنم در رده بزرگسالان بازیکنان ما موفق شدند سهمیه جهانی را به دست بیاورند که اتفاق کوچکی نبود.


انتهای پیام/


آیا این خبر مفید بود؟

به گزارش خبرگزاری برنا، دومین دیدار فینال لیگ برتر هندبال زنان شنبه ۲۱ اردیبهشت در تالار هندبال فدراسیون هندبال میان دو تیم سنگ آهن بافق و شهید شاملی کازرون انجام شد که تیم شاملی کازرون توانست با نتیجه ۳۱ بر ۲۶ به برتری برسد اما بافق به عنوان قهرمانی رسید.

وی افزود: ورود به کاروان بازی‌های آسیایی پاداش خوبی برای دختران ما بود ولی نباید به این فرصت به چشم یک حضور آزمایشی نگاه کنیم. هدف ما باید این باشد که در نخستین حضورمان هم نمایش خیره کننده ارائه کنیم هر چند سخت است ولی اگر در همین زمان باقی مانده هم تیم مورد حمایت واقع شود می‌توان به نتیجه خوب این بچه‌ها امیدوار بود. هندبال ما از نظر مالی شرایط خوبی ندارد و باید حمایت شود انتظار می‌رود در این زمینه هم وزارت ورزش و هم کمیته‌ملی المپیک نگاه ویژه‌تری داشته باشند.

بخوانید:  امین تارخ یک معلم بود





منبع

گلر پیشین تیم‌ملی هندبال گفت: حضور در بازی‌های آسیایی پاداش خوبی برای دختران هندبالیست است.