حمید جبلی و «عشق روی خر پشته»

حمید جبلی و «عشق روی خر پشته»
آیا این خبر مفید بود؟

حسین نامور دستیار کارگردان، محمدرضا جعفری مدیر صحنه، مونا طباطبایی طراح گریم، پریا پور فرامرزی منشی صحنه، داریوش افشاری اتاق فرمان، علیرضا تیموری مدیر تدارکات، محمد سعید جابری و پوریا پور فرامرزی عکاسان، مریم رستمی نظارت و هماهنگی و علی باقری طراح پوستر نیز دیگر عوامل اجرایی این پروژه را تشکیل می دهند.   

«طی مدت سی سال فعالیت در عرصه هنر و صحنه مقدس تئاتر جای خالی یک اتفاق را احساس می کردم، دلم می خواست برای بزرگان و پایه گذاران کارگاه نمایش و استادم جناب حمید جبلی کاری انجام بدم که،آیندگان جوان راه هنر ادامه دهنده آن باشند، تا اینکه این افتخار نصیبم شد نمایش عشق روی خرپشته را با گروه هنرجویان عزیزم و حمایت اسطوره خودم حمید جبلی نمایشی را اجرا ببرم که سال ها پیش تعدادی از بهترین های تئاتر  در آن حضور داشتند. صحنه ای که تمامی عاشقان تئاتر به آن دلبستگی خاصی دارند ؛ اجرا در تئاتر شهر.

مجید برومند کارگردان نمایش «عشق روی خرپشته» در یادداشتی به بهانه اجرای این پروژه و تقدیم آن به مرحوم رضا ژیان نوشته است:





منبع

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ تعدادی از هنرمندان عرصه های مختلف تئاتر، سینما و تلویزیون همزمان با فرا رسیدن هفتاد و سومین سالروز تولد رضا ژیان بازیگر فقید و صاحب نام کشورمان آیین نکوداشت و ویژه برنامه نمایشی را با همکاری مجموعه تئاتر شهر برگزار خواهند کرد.

در این ویژه برنامه که روز شنبه نوزدهم شهریور ماه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر برگزار خواهد شد، نمایش «عشق روی خرپشته» به نویسندگی ، مشاوره و طراحی حمید جبلی ،کارگردانی مجید برومند و بازی حسین نامور، مهسا عزیز پوری، الهام تونتابی، علی علی اصغری، امیرحسین اسکندری، فرنوش قره کولچیان و مجید بروند نیز اجرا می شود.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف