خودزنی گاندوها، استقلال را همسایه قرمزها کرد/ ساپینتو از ذوبی ها ۳ امتیاز کادوی تولد گرفت

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، در آخرین  بازی هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، امروز (جمعه ۲۲ مهرماه) تیم ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر میزبان استقلال تهران بود که در نهایت با اشتباه بزرگ قریشی در دقیقه ۹۱ کادوی شیرینی را به آبی پوشان پایتخت داد تا جای سپاهان در رده دوم را بگیرند و به یک قدمی پرسپولیس برسند.

محتاط بازی کردن دو تیم موجب شد تا دقایقی کمی بازی سردی از آنها شاهد باشیم ، هرچند در دقیقه 23 محبی یکی موقعیت بسیار خوبی را برای گشودن دروازه فرعباسی از دست داد.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف



منبع

سرمربی: مهدی تارتار

امیرحسین صدقی (30)-صادق صادقی (80) از ذوب آهن.

 در حالی که بازی رو به پایان بود و سه دقیقه زمان تلف شده نیز اعلام شده بود، محمد محبی با خطای نادر محمدی در میانه میدان متوقف شد. مهدی پور در ضربه ایستگاهی به دست آمده ضربه خود را روی دروازه ارسال کرد که محمد قریشی برای دفع این توپ به هوا برخاست؛ اما به اشتباه دروازه خود را باز کرد تا بالاخره قفل دروازه میزبان در دقیقه 91 باز شود.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

ترکیب تیم استقلال تهران:

استقلالی ها با این نتیجه هم امتیاز پرسپولیس شدند اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به رقیب قرمزپوش خود در رده دوم ایستادند و ذوب آهن نیز به رده یازدهم رسید.

در ادامه شاگردان ساپینتو باز هم موقعیت رسیدن به گل داشتند که نتوانستند از آن استفاده کنند و بازی با تساوی بدون گل در نیمه نخست به پایان رسید.

بخوانید:  ۲۳۲ واحد راکد در این دولت به چرخه تولید بازگشت

آبی پوشان نیمه دوم را با تغییرات اساسی سرمربی خود آغاز کردند و از همان ابتدا فشار زیادی روی دروازه میزبان خود آوردند، اما موقعیت ها یکی پس از دیگر ناموفق ماند، ذوب آهن نیز نتوانست از فرصتهای کم خود در این بازی استفاده کند.

دو تیم در حالی که به شدت حرکات یکدیگر را زیر نظر داشتند تا از کوچکترین فرصت نیز برای رسیدن به دروازه ها استفاده کنند اولین موقعیت جدی برای ذوبی ها در منطقه چسبیده به محوطه جریمه به دست آمد که شاگردان تارتار از آن استفاده نکردند.

سرمربی: ریکاردو ساپینتو

ترکیب تیم ذوب آهن اصفهان:

حبیب فرعباسی، حامد نور محمدی، آرمان قاسمی، امیرحسین رنگرز جدی، سجاد جعفری (72- احسون پنشنبه)، امیرحسین صدقی (85- نادر محمدی)، محمد سلطانی مهر (85- آرمان اکوان)، سجاد آشوری (62- صادق صادقی)، محمدحسین اسلامی، محمدرضا سلیمانی (72- محمدامین درویشی)

 

کارت زرد:

سیدحسین حسینی – رافائل سیلوا – عارف غلامی – کوین یامگا – ابوالفضل جلالی (46- جعفر سلمانی)– روزبه چشمی (66- سجاد شهباززاده) – مهدی مهدی پور- آرش رضاوند (79- سعید مهری) – محمد محبی – رضا میرزایی (46- صالح حردانی)– پیمان بابایی (46- مهدی قایدی)