دانش آموزان مسیر زندگی خود را با تحقیق و مشورت شناسایی کنند

وی خطاب به دانش آموزان استان گفت: سعی کنید در همه جوانب رشد کنید زیرا افرادی که رشد غیر جامع داشته باشند، در آینده احساس موفقیت کامل نمی کنند و همواره دغدغه هایی خواهند داشت که آزار دهنده است.

انتهای پیام



منبع

نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: کشور در شرایط تحریم های اقتصادی، هزینه کرد رسانه ای به جهت تخریب، حذف شخصیت های مهم کشور، نفوذ و بسیاری از دشمنی های دیگر موضوعات خود را پیش می برد و این حجم از دستاوردها و موفقیت ها با این حجم از دشمنی ها رقم خورده و موضوعی که اگر در خیلی از کشورها دیگر اتفاق می افتاد، از پای در می آمدند.

در ادامه تعدادی از دانش آموزان دیدگاهها و مطالبات خود را مطرح کردند.

استاندار قزوین اظهارداشت: اتفاقاتی که در کشور می افتد باید در موقعیت های واقعی تحلیل شود و دشمنان کشور به دلیل بروز و ظهور امثال شما در گذشته و آینده و روحیه استقلال خواهی و رشد و تعالی نمی خواهند این کشور تبدیل به الگوی دیگران شود به همین دلیل جمهوری اسلامی ایران در آماج توطئه، فتنه و بدخواهی هاست.

به گز ارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین روز یکشنبه در دیدار با تعدادی از دانش آموزان نخبه استان قزوین اظهار داشت: دانش آموزان حاضر در این جلسه بخشی از نمایندگان جامعه پراستعداد و توانمند دانش آموزی هستند و باور داریم توان شما بسیار زیاد است و توفیقاتی که به دست آورده اید نشانگر ظرفیت های موجود دانش آموزان در سطح استان و کشور است.

بخوانید:  هوش‌مصنوعی به سراغ «آلبرت اینشتین» رفت

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: جامعه مملو از افرادی است که با حرف دیگران مسیری را رفته اند و امروز آرزو می کنند ای کاش این تصمیم را نمی گرفتند، پس شما این اشتباه را نکنید و مسیر خود را به درستی انتخاب کنید.

استاندار قزوین با بیان اینکه باید استعداد و علایق را به درستی شناسایی و بر روی آنها تمرکز کنید، اضافه کرد: کسانی که مسیر پیش روی خود را با تصمیم درست، تحقیق، مشورت و شناخت دقیق انتخاب می کنند به طور قطع نتیجه مطلوب تری می گیرند و لزومی ندارد که حتما استعداد شما مقبول و مورد توجه و تعریف دیگران و جامعه باشد.

وی افزود: طبیعی است امکانات و زیرساخت های آموزش و پرورش پاسخگوی تمامی نیازهای شما نباشد به همین دلیل باید از ظرفیت سایر دستگاه ها برای رشد و تعالی ظرفیت های دانش آموزان نخبه و با استعداد استفاده کرد.

اعلایی گفت: در مسیر رو به پیشرفت خود، به جهت حرکت در زندگی توجه داشته باشید و فقط به سرعت حرکت توجه نکنید زیرا جهت حرکت در زندگی اهمیت زیادی دارد و اگر مورد غفلت واقع شود به طور قطع در آینده شاهد ناکامی و موفقیت حداقلی در ذهن همان فرد خواهد شد.

اعلایی بیان کرد: تمرکز برای بروز و ظهور یک حوزه باید در کنار توجه به توسعه و رشد سایر حوزه های متفاوت با رشته های تخصصی باشد در غیر اینصورت به صورت همه جانبه رشد نمی کنید و خیلی از افرادی که تصور می کنیم آدم های موفقی هستند شاید در زندگی خود خیلی خوشحال نباشند چراکه حس جامعیت از زندگی ندارند.

بخوانید:  از گلزنی مقابل استقلال و صدرنشینی در لیگ خوشحالم