درخواست مدیرکل ارشاد البرز از استاندار برای حمایت از اهالی رسانه

انتهای پیام 






|





منبع

وی افزود: از ابتدای حضور اینجانب در استان با عنایت به تاکیدات و دغدغه جنابعالی در حمایت و پشتیبانی از این قشر، همواره تلاش گردیده تا در کنار همکاران خود در مجموعه این اداره کل، زمینه مساعدی برای فعالیت عزیزان حوزه رسانه فراهم گردد.



جابری انصاری در این نامه ضمن قدردانی و سپاس از زحمات استاندار البرز در پیشبرد برنامه های فرهنگی و رسانه ای استان اظهار داشت: با توجه به اهمیت شناسایی و معرفی هویت خبرنگاران از طریق مراجع ذیصلاح در ایران، این اداره کل به استناد قانون مطبوعات و سایر دستورالعمل های موجود اقدام به تهیه شناسنامه رسانه ای استان البرز نموده تا ضمن برآورد دقیق از وضعیت کمی و کیفی حوزه رسانه ها در استان البرز، ملاک و معیاری برای شناسایی و حمایت از اصحاب رسانه فراهم آید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز متذکر شد: ملاک عمل برای ارزشیابی رسانه ها موارد مندرج در قانون از جمله ضریب کیفی و نظم در انتشار و تولید محتوا می باشد. قطعا حمایت همه جانبه اصحاب رسانه از دولت انقلابی آیت الله رئیسی در سطح کلان و نیز عملکرد جهادی جنابعالی در سطح استان مورد نظر رسانه های این خطه از کشور عزیزمان خواهد بود.


آیا این خبر مفید بود؟

جابری انصاری تصریح کرد: همانگونه که جنابعالی واقف می باشید مسائلی همچون بیمه، امنیت شغلی و مسکن ایشان همواره مورد تاکید بوده و نیاز است نه تنها در روز خبرنگار بلکه در همه ادوار به آن توجه ویژه گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ادامه داد: طبق بانک اطلاعاتی موجود در این اداره کل قریب به 700 نفر خبرنگار مشغول فعالیت رسانه ای می باشد و تاکنون عملکرد مناسبی در ارائه پیشرفت های استان، جهاد تبیین و مقابله با تهدیدات نرم دشمنان انقلاب اسلامی داشته اند. 

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف