راهنمای خرید برترین مدل‌های سرویس خواب برای شیک‌پسندان

 


محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است



 

یک سرویس خواب مدرن چه اجزایی باید داشته باشد؟

3

2

مونتاژ راحت


آیا این خبر مفید بود؟

در صورتی که پایه تخت شما از قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار باشد، می‌توانید به آسانی ارتفاع کلی تخت خوابتان را با توجه به فرم فیزیکی و قد خود تنظیم کنید تا در زمان نشستن و برخاستن از روی آن دچار کمترین فشار به نواحی کمری و لگنی خود شوید.

انتخاب رنگ را نباید فراموش کرد

بسیاری از تولید‌کنندگان هستند که امروزه از پایه برای ساخت تخت خواب‌ها استفاده نمی‌کنند و از فریم یک تیکه برای کل تخت خواب استفاده می‌کنند که هم شیک و هم بسیار بادوام است. اما با این وجود مدل‌های زیادی نیز در بازار وجود دارند که دارای پایه‌های چوبی، فلزی و یا پلاستیکی هستند که شما باید با توجه به وزن تشک و کسی که قرار است از این تخت خواب تک نفره استفاده کند، به دنبال خرید محصولی محکم با پایه‌هایی مستحکم باشید.

ارتفاع پایه‌ها باید دارای قابلیت تنظیم باشد

یک نکته بسیار مهم که بیشتر خریداران در زمان تهیه تخت خواب یک نفره خود از آن غافل می‌شوند، امکان مونتاژ یا همان نصب ساده و راحت تخت‌ها است که در واقع فاکتور بسیار مهمی در زمان خرید این دست محصولات نیز به شمار می‌آید و باید حتما به آن توجه لازم شود.

بودن و یا نبودن کشو در زیر تخت

در ادامه این دلایل را بررسی می‌کنیم:

  • از مواد اولیه مرغوب استفاده می‌کنند: بهترین برندهای تخت خواب دو نفره، از متریال باکیفیت برای ساخت استفاده می‌کنند. متریالی مثل چوب طبیعی، فلز، مصنوعات چوبی و غیره که تنوع این متریال‌ها سبب می‌شود که انتخاب آسانی داشته باشید. لازم به ذکر است که این تنوع باعث تفاوت قیمت در محصولات هم می‌شود
  • ابعاد استاندارد و متناسب با آرگونومی بدن دارند: شما به طور میانگین 8 ساعت از 24 ساعت شبانه روز را روی آن سپری خواهید کرد. این تخت باید تمامی بدن شما را پوشش دهد و از نظر استفاده برای دو نفر جا دار باشد. از طرفی در زمان تهیه تشک هم اگر به این مورد توجه نکنید، به مشکل خواهید خورد

شما برای خرید تخت خواب دو نفره هر چقدر هم که هزینه کنید، یک سرمایه‌گذاری برای آرامش روح و جسمتان انجام داده‌اید. به همین علت باید بدون در نظر گرفتن قیمت در ابتدا به سراغ برندهای مطرح بروید که بهترین‌ها را برای مشتریان خود تولید می‌کنند. اما چرا برندهای مطرح؟

 

ویترا مبل؛ ارایه دهنده جدیدترین مدل‌های سرویس خواب

 

از جمله عوامل تاثیرگذار در قیمت تخت خواب‌های یک نفره می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • جنس تخت خواب
  • سن و جنسیت افراد
  • فضای مورد نظر اتاق
  • سبک دکوراسیون

راهنمای خرید تخت خواب‌های دو نفره

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در زمان خرید تخت خواب یک نفره باید به آن توجه داشته باشید، جنس محصول است. اصولا برای ساخت و طراحی این نوع از تخت‌ها یا از چوب استفاده می‌کنند که مقداری گران است و مناسب قدرت خرید همه بخش‌های جامعه نیست و یا از متریا‌ل‌های فلزی برای این منظور استفاده می‌کنند که سبب می‌شود قیمت آن‌ها مقرون به صرفه‌تر باشد.

تناسب اندازه تخت خواب یک نفره با قد افراد

اینکه تخت مورد نظر شما چقدر مستحکم است و تا چه حد وزنی را می‌تواند به راحتی تحمل کند، نکته فوق العاده مهمی است که باید حتما به آن توجه داشته باشید و مناسب با سن و وزن شخصی که قرار است از این محصول استفاده کند، به سراغ خرید یک تخت مناسب یک نفره بروید.

جنس پایه‌های تخت اهمیت زیادی دارد

در صورتی که فکر می‌کنید از فضای زیر تخت خواب خود می‌توانید برای گذاشتن وسایل غیر‌ضروری استفاده کنید، باید به دنبال خرید تخت‌خواب‌هایی بدون کشو باشید. اما اگر نیاز مبرمی به فضایی برای قرار دادن وسایل و یا لباس‌های شخصی خود دارید، توصیه می‌کنیم به فکر خرید تختی باشید که در بخش زیرین خود از یک کشوی نسبتا بزرگ نیز برخوردار باشد.

در گذشته سرویس خواب‌ها تنها شامل یک تختخواب، 2 پاتختی و میز توالت بود. اما امروزه دیگر سرویس خواب‌های جدید و شیکی را می‌بینید که اجزای متفاوتی دارند. شما با توجه به اینکه در اتاقتان این اجزا امکان جابه‌جا شدن دارند یا خیر و اینکه چه بودجه‌ای را به منظور خرید سرویس خواب در نظر دارید، می‌توانید تمامی این اجزا یا هر یک از آن‌ها را به تولیدکننده سرویس خواب سفارش بدهید. قیمت سرویس خواب دو نفره نیز از چنین مواردی تاثیر می‌گیرد.

محدوده قیمتی تخت خواب‌های دنفره در رنج 20 تا 60 میلیون تومان قرار دارد.. به طور کلی وسواس به خرج دادن در زمان خرید تخت خواب دو نفره باعث می‌شود که بهترین انتخاب را داشته باشید. این وسواس نباید صرفا برای ظاهر تخت باشد، بلکه باید معیارهای دیگری را هم در نظر بگیرید و به سراغ بهترین برند تخت خواب های دو نفره بروید.

پیش از اینکه به بررسی نکات مهم برای خرید سرویس خواب یک نفره بپردازیم، می‌خواهیم شما را با محدوده قیمتی این نوع سرویس خواب‌ها آشنا کنیم. قیمت این تختخواب‌ها به طور میانگین بین 15 تا 40 میلیون تومان است. در ادامه به بررسی ویژگی‌های یک تخت خواب یک نفره مناسب می‌پردازیم.

 

جنس محصول؛ از نکات موثر در زمان خرید تخت خواب یک نفره

 نکته بسیار مهم دیگری که باید حتما در زمان خرید تخت خواب یک نفره خود به آن توجه کنید، تناسب اندازه تخت با قد شما است. به این منظور پیشنهاد می‌کنیم حتما از قد خودتان و یا کودک در حال رشدتان اطمینان حاصل کنید و سپس اقدام به خرید یک تخت خواب مناسب کنید. همچنین بهتر است تخت خواب شما دارای بخش‌های بسته در بالا و پایین خود نباشد.

وزن مناسب

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

از اجزای سرویس تخت خواب‌های یک نفره و دو نفره جدید می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • تخت خواب
  • یک جفت پا تختی
  • میز توالت
  • پاف
  • نیمکت
  • کمد
  • دراو
  • آینه به حالت ایستاده

مهم‌ترین نکات در خصوص خرید تخت خواب یک نفره

مجموعه ویترا یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های مبلمان خانگی و سرویس خواب در ایران است که انواع جدیدترین مدل‌های سرویس تخت خواب با کیفیت صادراتی را به شکل مستقیم عرضه می‌کند. در فرآیند تولید تمامی این تخت خواب‌ها از مرغوب‌ترین متریال‌ها و همچنین کمک فنی استادکاران ترکیه‌ای استفاده شده است. برای خرید سرویس خواب گزینه‌های مختلفی پیش روی خریداران در ویترا مبل وجود دارد که همگی دارای قیمت مناسبی هستند. از جمله این موارد هم می‌توان به سرویس خواب ملیسا، صوفیا و تنوع گسترده‌ای از سایر انواع تختخواب عروس اشاره کرد.

آیا ویژگی‌های بهترین نوع سرویس خواب یک نفره یا دو نفره را می‌شناسید؟ شاید شما هم زمانی که فیلم و سریال‌های هالیوودی را می‌بینید، سرویس خواب‌های آن‌ها توجه شما را به خود جلب کنند و شما هم دوست داشته باشید مانند آن‌ها سرویس خوابی زیبا، شیک و مدرنی داشته باشید. در این مطلب به بررسی خصوصیات یک سرویس خواب مدرن، عوامل موثر بر قیمت و نکات مهم در زمان خرید این سرویس خواب‌ها می‌پردازیم.

انتخاب رنگ برای هر نوع تخت خوابی چه تک نفره باشد و چه دو نفره و چه دو طبقه‌ای یک امر بسیار مهم و حساس است که بهتر است رنگ آن در تناسب و هارمونی مناسبی با رنگ دیگر وسایل موجود در اتاق خواب شما انتخاب شود.

بخوانید:  با پشتیبانی امت اسلامی فلسطین به‌زودی آزاد خواهد شد