رای الاتحاد- سپاهان ظالمانه بود/ تقابل پرسپولیس و سپاهان همیشه جذاب است

 انتهای پیام/



منبع

وی ادامه داد: سپاهان بازیکنان خوبی دارد و انعطاف پذیری آنها باعث می‌شود تا بتوانند در هر شرایط نتیجه لازم را کسب کنند. این نتیجه نشان می‌دهد سپاهان تیم قوی را در اختیار دارد.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد احتمال صعود سپاهان به دور بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: رای که در خصوص بازی با الاتحاد صادر شد ظالمانه بود و همین موضوع می‌تواند کار سپاهان را برای صعود سخت کند. سپاهان باید در بازی با الاتحاد با آن همه ستاره‌ای در اختیار دارد در عربستان به برتری برسد تا بتواند صعود کند. کار سختی است اما شدنی است. الاتحاد برابر حریف عراقی خود نشان داد می‌شد این تیم را شکست داد و از او امتیاز گرفت و به نظرم سپاهان با توجه به پتانسیلی که دارد توانایی شکست این تیم در عربستان را دارد.

کربکندی در خصوص بازی حساس سپاهان و پرسپولیس در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر هم گفت: بازی پرسپولیس و سپاهان همیشه جذاب و حساس بوده و اتفاقات مهمی در این بازی رقم خورده است که سرنوشت دو تیم را مشخص کرده است. به طور حتم این یک بازی 6 امتیازی است و پیروزی در این بازی می‌تواند سرنوشت دو تیم در این فصل را رقم بزند. دو تیم با نوسان‌های در این فصل روبه‌رو شده‌اند که این موضوع حساسیت بازی را بیشتر می‌کند. با توجه به شکست سپاهان برابر ملوان و توقف پرسپولیس برابر صنعت نفت دو تیم برای برتری به میدان می‌آیند.

رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا،  در خصوص بازی سپاهان و نماینده ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: از همان ابتدا می‌شد فهمید که آلمالیق تیمی نبود که بتواند سپاهان را به دردسر بیاندازد و در بازی رفت هم این موضوع را به خوبی نشان داد. بعد از اخراج بازیکن حریف سپاهانی‌ها به خوبی از فرصت پیش آمده استفاده کردند و توانستند تفاضل گل خود را بهبود بدهند تا کار آنها برای صعود به  اما و اگر نکشد.

بخوانید:  آموزش و پرورش: مدارس کشور از فردا دایر است