ردیاب خودرو چگونه عمل می کند؟+عکس

کاربرد انواع ردیاب‌های خودرو

یوفایندر، ارائه دهنده خدمات ردیابی زنده

شما می‌توانید ردیاب خودرو را یک وسیله کوچک در نظر بگیرید که روی خودروی شما نصب می شود و بعد از آن شما به موقعیت مکانی خودرو دسترسی خواهید داشت. این کار تا حد زیادی امنیت خودروی شما را نیز افزایش می‌دهد. شما روی تمامی خودروهای سبک و سنگین می‌توانید ردیاب را به‌سادگی نصب کنید. این‌گونه همیشه از محل دقیق خودرو مطلع خواهید بود. به‌هیچ‌عنوان هیچ‌گونه محدودیتی برای نصب ردیاب وجود ندارد.

امروزه انواع ردیاب خودرو در برندهای گوناگونی تولید و روانه بازار می‌شوند، خدمات پس از فروش و گارانتی طولانی‌مدت ازجمله دلایلی است که به کیفیت تولید یک برند خوش‌نام اشاره می‌کند. برندهایی که سابقه بالایی دارند به‌هیچ‌وجه به خاطر سود بیشتر خود، مشتری را فریب نمی‌دهند.

نحوه نصب

خرید ردیاب خودرو به این دلیل موردتوجه قرارگرفته است که شما کارایی و کاربردهای متفاوتی را می‌توانید از این وسیله به‌ظاهر کوچک انتظار داشته باشید. عمدتاً برای ردیابی لحظه‌ای خودرو، ردیاب می‌تواند یک گزینه ایدئال و بسیار مناسب باشد. البته موضوع به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ چراکه علاوه بر نمایش موقعیت مکانی، ردیاب می‌تواند امکانات دیگری را نیز در اختیار شما قرار دهد.

به گزارش برنا؛ دستگاه ردیاب با اتصال به ماهواره های GPS موقعیت مکانی خودرو را تشخیص داده و توسط اینترنت یا پیامک موقعیت مکانی را به شما نمایش می‌دهد. امروزه مدل‌های مختلفی از ردیاب خودرو وجود دارند که هر کدام قابلیت‌های خاص خود را دارند. معمولاً ردیاب‌ها در انواع و قیمت‌های متفاوت و برندهای متنوع به فروش می‌رسند. ما در ادامه هر آنچه باید در مورد ردیاب مناسب خودرو بدانید را برای شما شرح می‌دهیم.

بخوانید:  ادارات ورزش و جوانان شهرستانها نسبت به صرفه جویی حاملهای انرژی اهتمام جدی داشته باشند

ردیاب خودرو در هنگام باز شدن در خودرو چنانچه در تنظیمات ردیاب تعریف‌شده باشد، هشداری را به مالک ارسال می‌کند. برای روشن و خاموش شدن ماشین نیز هشدارهایی وجود دارند. حتی اگر یدک‌کش خودرو را حمل کند، صاحب خودرو متوجه خواهد شد.

ردیاب خودرو یک وسیله بسیار کاربردی و البته بسیار مناسب است که مالک خودرو بتواند اطلاعاتی مفید را در مورد محدوده عبور و مرور و سرعت مجاز خودروی خود به دست آورد. این دستگاه مدت‌زمان طولانی است که به‌شدت مورداستفاده و کاربر قرار می‌گیرد و اگر از یک برند معتبر خرید این وسیله استفاده کنید، صد درصد از انتخاب خود در طولانی‌مدت پشیمان نخواهید شد؛ چراکه یک انتخاب مطمئن و با کیفیت ضامن رضایت شما است.



منبع

ردیاب خودرو چگونه عمل می کند؟

یکی از روش های مدیریت ردیاب خودرو استفاده از یک سیستم مدیریت ناوگان است. با این سیستم شما می توانید موقعیت مکانی خودرو و جزییات مرتبط دیگر را در وب سایت و نرم افزار آن سیستم مدیریت ناوگان مشاهده و مدیریت کنید.

حتی صاحب خودرو می‌تواند یک محدوده جغرافیایی مشخص را برای عبور و مرور خودروی خود در نظر بگیرد و اگر خودرو از محدوده تعریف‌شده خارج شد، مالک خودرو از طریق ارسال هشدار متوجه این امر خواهد شد. همچنین باوجود ردیاب درون خودرو می‌توان مسیری را که طی شده است با زمان و تاریخ دقیق موردبررسی و ارزیابی قرار داد.

اندازه‌های گوناگون ردیاب و کوچک بودن آن توانسته کارایی آسان‌تری را به نمایش بگذارد و بسته به مدلی که تهیه می کنید می توانید آن را در قسمت های مختلف خودرو نصب کنید. ناگفته نماند که بعضی از ردیاب‌های خودرو سیم‌کشی آن‌چنان سختی ندارند. برخی از ردیاب‌های نیز کاملاً بدون سیم‌کشی مورداستفاده قرار می‌گیرند. توجه داشته باشید که اگر به خرید یک ردیاب باکیفیت فکر کنید، صد درصد در طولانی‌مدت از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

بخوانید:  فعالان فرهنگی در بحث «جهاد تبیین» تولید محتوای مناسب کنند

ردیاب خودرو چگونه عمل می کند؟

مزایای استفاده از ردیاب مناسب خودرو

بعد از اینکه ردیاب مورد نظر خود را خریداری کردید برای استفاده از ردیاب خودرو شما باید درون ردیاب یک عدد سیم‌کارت قرار دهید. ردیاب از اینترنت سیم کارت برای ارسال موقعیت خودرو استفاده می‌کند. همچنین شما می‌توانید در شرایط خاص با ارسال پیامک به شماره سیم کارت داخل دستگاه، موقعیت خودرو را دریافت کنید. ردیاب‌های مختلف نحوه نصب متفاوتی دارند، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم نصب ردیاب را به یک متخصص بسپارید.

ردیاب خودرو چگونه عمل می کند؟

حرکت خودروی موردنظر با سرعت مجاز یا سرعت غیرمجاز نیز همگی اگر تعریف‌شده باشند، به‌صورت پیامکی یا اینترنتی به مالک خودرو اطلاع داده می‌شوند، موضوع به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ چراکه هرگونه لرزش و ضربه خودرو، بروز مشکل و دست‌کاری در برق خودرو و مهم‌تر از همه خارج شدن از محدوده‌ای که تعریف‌شده است، همگی در قالب پیامی هشدارآمیز به صاحب خودرو ارسال می‌شوند.

چنانچه از ردیاب خودرو انتظار ردیابی به‌صورت زنده (Live) رادارید، قطعاً همکاری با یوفایندر می‌تواند یک انتخاب ایدئال و بسیار مناسب باشد. یوفایندر امکان ردیابی کاملا زنده و Live را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید هر لحظه از موقعیت جغرافیایی خودرو خود مطلع شوید.

سخن پایانی

هشدارهای تعریف‌شده

 

قابلیت‌های نرم‌افزاری جی‌پی‌اس خودرو