رعایت حجاب ضرورت اجتماعی است

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: نظام اداری استان مرکزی مبتنی بر گفتمان مسئله‌محوری نتیجه‌گرا است و برنامه‌های مدونی در این راستا در بدنه مدیریت اجرایی استان تدوین شده است .

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی گفت: انتظار است زنان و دختران میهن اسلامی در راستای حفظ حرمت خون مقدس شهدا و آرمان‌های نظام اسلامی نسبت به رعایت حجاب و عفاف توجه ویژه داشته باشند.

امام جمعه اراک ادامه داد: برخی افراد زخم‌خورده از هر فرصتی برای عقده‌گشایی استفاده می‌کنند، بنابراین لازم است مسئولان با تبیین شرایط موجود و توطئه‌پراکنی‌های دشمنان برای نسل جوان در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تلاش کنند.

استاندار مرکزی با اشاره به تدوین سند مهندسی فرهنگی استان مرکزی، اظهار کرد: اجرای سند مهندسی فرهنگی نیازمند همگرایی بین مسئولان و نقش‌آفرینی فعالان این حوزه است و باید با هم‌فکری و هم‌افزایی، مسایل اولویت‌دار بررسی شود.

«فرزاد مخلص‌الائمه» افزود: اقناع عمومی تنها راه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است که این رویکرد مهم باید در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار داشته باشد.


آیا این خبر مفید بود؟

وی اظهار کرد: بحران هویت اسلامی، ایرانی و انقلابی، ناتوانی نظام تربیتی و چالش‌های مرتبط با سبک زندگی اسلامی و ایرانی، تزلزل وضعیت خانواده و جمعیت، ناکارآمدی نظام مدیریت فرهنگی و نابسامانی نظام اطلاعات، ارتباطات و رسانه به عنوان پنج مسئله ملی احصاء شده در خصوص تدوین برش سند فرهنگی استان است.

کسب رتبه دوم قرارگاه عفاف و حجاب استان مرکزی در کشور

 






منبع

استاندار مرکزی نیز در این نشست گفت: قرارگاه عفاف و حجاب این استان جایگاه دوم کشور را داراست و این امر نشان از برنامه‌محوری نهادهای متولی دارد .

مخلص‌الائمه مشارکت عمیق برای ادامه مسیر در انجام سند ملی فرهنگی را ضروری دانست و افزود: نخبگان، رسانه‌ها و فعالان فرهنگی استان برای تدوین برش استانی سند فرهنگی استان مرکزی مشارکت گسترده داشته باشند و نباید این سند وارد فرآیند اداری بی‌ثمر شود.

به گزارش برنا از مرکزی،  آیت الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» روز شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی در اراک، افزود: دشمنان نظام اسلامی سال گذشته با بهره‌گیری از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی درصدد ترویج بی‌حجابی در جامعه ایران اسلامی بودند که با هوشیاری بخش بزرگی از جامعه این توطئه خنثی شد.