رفع نیازهای پژوهشی همه دستگاه‌ها با «نان» در آینده نزدیک

زلفی‌گل با معرفی سامانه «نان» به منظور رفع نیازهای پژوهشی دستگاهی اجرایی به‌واسطه تحقیقات دانشگاهی گفت: سامانه نظام ایده‌ها و نیاز‌ها که به‌صورت اختصاری «نان» خوانده می‌شود، سامانه‌‌ای است که تمام دستگاه‌های اجرایی و مراکز و ادارات دولتی و خصوصی می‌توانند نیاز‌های پژوهشی خود را در آن مطرح کنند و دانشجویان و محققان با انتخاب این مسائل به‌عنوان موضوع تحقیق به یکی از نیازهای واقعی جامعه پرداخته و مشکلی را حل می‌کنند. تا به امروز حدود ۹ هزار مورد در این سامانه ثبت شده است و دانشجویان و اساتید بر حسب علاقه و توانمندی روی یکی از موضوعات مطرح‌شده کار می‌کنند که با مشوق‌های بسیار خوبی، هم برای اساتید راهنما و هم برای دانشجویان همراه است. امکان بهره‌برداری از این سامانه برای رفع مشکلات و مسائل علمی حوزه فرهنگ و کتاب هم فراهم است.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع


|

رفع نیازهای پژوهشی همه دستگاه‌ها با «نان» در آینده نزدیک


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به نقش نمایشگاه کتاب در گرایش مردم به مطالعه گفت: نمایشگاه کتاب از دید من عرصه ارائه و فروش عمر است، زیرا اینجا به عمر و تجربه انسان‌ها اضافه می‌شود و کیفیت و بهره‌وری زندگی‌شان بالاتر می‌رود. همچنین این نمایشگاه باعث می‌شود انسان‌ها از امکانات مادی و معنوی خودشان بیشتر استفاده کنند. در یک نگاه کلی، نمایشگاه کتاب باعث ایجاد سلامتی سیاسی، اجتماعی و معنوی جامعه هم می‌شود.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی ‌است» ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی ‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار می‌شود.


آیا این خبر مفید بود؟

محمدعلی زلفی‌گل با معرفی سامانه «نان» به منظور رفع نیازهای پژوهشی دستگاه‌های اجرایی به‌واسطه تحقیقات دانشگاهی، گفت: سامانه نظام ایده‌ها و نیاز‌ها که به‌صورت اختصاری «نان» خوانده می‌شود، سامانه‌‌ای است که تمام دستگاه‌های اجرایی و مراکز و ادارات دولتی و خصوصی می‌توانند نیاز‌های پژوهشی خود را در آن مطرح کنند.

احمدوند با اشاره به ظرفیت بکر دانشگاه‌ها برای توسعه فرهنگ کتابخوانی گفت: در کنار کمک به خرید کتاب در مناسبت‌های ملی مثل نمایشگاه و هفته کتاب، می‌توانیم با همکاری شما در طول ایام سال برنامه‌های متنوعی برای برگزاری نمایشگاه‌های کتاب دانشگاهی، راه‌اندازی کتابفروشی‌های دانشگاهی و برگزاری پویش‌های بزرگ کتابخوانی برگزار کنیم. 

انتهای پیام/


بخوانید:  هشدار ریاض به تل‌آویو پیرامون حمله به رفح