ریل گذاری صحیح در حوزه اقتصادی با تشکیل مجلس قوی محقق خواهد شد

وی یادآورشد: مشارکت پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی منجر به تشکیل مجلس قوی می‌شود که می‌تواند مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف را حل کند. 
 
در این جلسه تعدادی از کارگران با بیان مطالبات مردمی و مشکلات جامعه کارگری شهرستان خواستار استقرار شعبه تامین اجتماعی در شهرستان آوج شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ وحید زرگر فرماندار آوج در دیدار و گفتگو با جمعی از کارگران شهرستان با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی دولت سیزدهم در عرصه های مختلف اظهارداشت: با تلاش‌ و برنامه‌ریزی‌های دولت سیزدهم علیرغم مشکلات، تحریم‌ها و توطئه‌های دشمن، رشد اقتصادی کشور از ۴ درصد فراتر رفته و نرخ بیکاری کاهش یافته است. 

انتهای پیام



منبع

وی افزود: رویکرد دولت تکیه بر ظرفیت‌ها و پتانسل‌های داخلی کشور است و آمارهای موجود گویای آن است که با جهت‌گیری‌ها و خط‌مشی‌های صحیح و بدون امید بستن به کشورهای خارجی می توان کشور را به سمت پیشرفت سوق داد.
 
فرماندار آوج با تاکید بر فساد ستیزی دولت گفت: اهتمام دولت و شخص رئیس جمهور مقابله و مبارزه جدی با هرگونه مظاهر فساد و رانت خواری در کشور و توزیع عادلانه منابع و تقویت رشد اقتصادی است و حضور پرشور همه گروهها در انتخابات امسال امیدواری دشمن به ایجاد گسل در رابطه مردم و حاکمیت را به یأس تبدیل می‌کند و توطئه‌های دشمن خنثی می‌شود. 

بخوانید:  نقش احزاب در انتخابات امسال پررنگ‌تر می‌شود