زمینه حضور جوانان در مساجد باید پر رنگ تر شود


آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع

زرهانی، قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور نیز در این نشست با تقدیر از اقدامات موثر استاندار مازندران و مدیران استان در اهتمام به ترویج فرهنگ نماز در ادارات مازندران، گفت: بر اساس ارزیابی‌های اولیه طی سال گذشته استاندار مازندران در صدر استانداران برتر کشور از حیث اهتمام برای ترویج فرهنگ نماز انتخاب شده است و از سال گذشته این استان در اقامه نماز درخشش مناسبی داشته است.

استاندار مازندران با بیان اینکه توجه به اقامه نماز یکی از شاخص های موثر مدیر نظام اسلامی است، یادآور شد: یکی از موضوعاتی که در ادارات باید به آن توجه شود، تقویت نماز اول وقت در دستگاههای اجرایی است.

بخوانید:  سامانه بارشی جدیدی روز دوشنبه وارد کشور می شود

انتهای پیام


استاندار مازندران: زمینه حضور جوانان در مساجد باید پر رنگ تر شود

وی، گفت در استان مازندران که به عنوان استان گردشگری کشور قلمداد شده باید حضور بیشتر مسافران و گردشگران را در مساجد بین راهی شاهد باشیم.

وی تاکید کرد: نخبگان فرهنگی و هنری در حوزه فیلم و انیمیشن باید تولیدات مرتبط با حوزه نماز ارائه دهند و به عنوان افسران فرهنگی کمک کار ترویج فرهنگ نماز در جامعه باشند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه باید طرح های فرهنگی و هنری فاخر برای حضور پررنگ جوانان در مساجد اجرایی شود، گفت: با این اقدام می توانیم زمینه حضور جوانان را در مساجد پر رنگ تر کنیم. ‎

حجت الاسلام ابراهیمی، رئیس ستاد اقامه نماز استانداری مازندران نیز در سخنانی با تاکید بر توجه بیشتر به نمازخانه های بین راهی گفت: ۱۶ نمازخانه بین راهی قرار است در استان مازندران احداث شود.


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، سید محمود حسینی پور پیش از ظهر امروز در جلسه فصلی ستاد اقامه نماز مازندران که با حضور زرهانی، قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور و مدیران استان در استانداری برگزار شد، افزود: نماز سبب رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی در جامعه خواهد شد چرا که نماز انسان را از زشتی ها و گناهان دور خواهد داشت.