سرلیست ائتلاف اُمناء «مردم» هستند

ذکی زاده خاطرنشان کرد: همه تغییرات در کشور باید برای مردم و به نفع مردم باشد و هیچ چیزی غیر از این نباید در اولویت قرار گیرد و بر همین اساس سر لیست انتخاباتی ائتلاف امنا “مردم”    هستند.

وی افزود: ائتلاف اُمناء برخلاف سایر لیست ها که یک نفر را به عنوان شاخص معرفی و معمولا بر اساس سهمیه بندی کارشان را پیش برده اند، تصمیم گرفت که سر لیستش مردم باشند.

مقداد ذکی زاده نامزد لیست انتخاباتی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (اُمناء)در تهران، ری ،شمیرانات و اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری  برنا، گفت: اعضای ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب براساس آرمان ها و اهدافی که گرد هم آمده اند،از همان ابتدا بر شاخصه مردمی بودن تاکید داشتند.

انتهای پیام/



منبع

این نامزد انتخابات مجلس اظهار داشت: مردم به خوبی می دانند که برنامه هایی که از سوی جریانات مختلف عنوان می شود چقدر قابلیت عملیاتی شدن دارد و می توان آن ها را اجرا کرد بر همین اساس تمام توانمان را گذاشته ایم تا برای مردم و‌ به نفع مردم  کار کنیم.

ذکی زاده تاکید کرد: ما بر این باوریم که مردم بهترین شاخص هستند و بر همین اساس اعضای لیست ائتلاف معرفی شده اند.

وی ادامه داد: بنای ائتلاف امنا مقابله با پدر سالاری سیاسی در کشور و در اولویت قرار دادن مردم است چرا که معتقدیم  پدر خوانده ها و کسانی که همیشه خود را محور امور می دانند امتحانشان را پس داده اند. 

بخوانید:  مدیر عامل پالایشگاه آبادان: ورود ایران به جمع معدود کشورهای دارای لیسانس طراحی واحد پالایشگاهی دنیا / فاز دو نماد اشتغال زایی