سنای ایالت مونتانا لایحه جدیدی را برای استخراج کنندگان کریپتو تصویب کرد

ایالت غربی ایالات متحده، مونتانا، روز پنج شنبه لایحه ای را تحت نظارت مجلس سنای ایالتی به تصویب رساند تا از استخراج کنندگان کریپتو در برابر مجموعه ای از خطرات احتمالی، از جمله اعمال تبعیض، محافظت کند.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع


قابل ذکر است که پس از تصویب این لایحه توسط مجلس ایالتی، مالیات اضافی برای استفاده از رمزارز به عنوان روش پرداخت ممنوع خواهد بود. همچنین، دارایی‌های دیجیتالی از جمله ارزهای دیجیتال و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در کنار سایر محصولات مالی مانند اوراق قرضه و سهام به‌عنوان «دارایی شخصی» در نظر گرفته می‌شوند.

طبق این لایحه جدید، ماینرهای کریپتو از «حق استخراج دارایی های دیجیتال» برخوردار خواهند شد. به‌علاوه، این لایحه نرخ‌های «تبعیض‌آمیز» برق را که از استخراج‌کنندگان کریپتو اعمال می‌شود، ممنوع می‌کند و از استخراج خانگی محافظت می‌کند.


آیا این خبر مفید بود؟

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا؛ ایالت غربی ایالات متحده، مونتانا، روز پنج شنبه لایحه ای را تحت نظارت مجلس سنای ایالتی به تصویب رساند تا از استخراج کنندگان کریپتو در برابر مجموعه ای از خطرات احتمالی، از جمله اعمال تبعیض، محافظت کند.

بخوانید:  این خوراکی خوشمزه‌ را بهتر است هر روز بخورید!


سنای ایالت مونتانا لایحه جدیدی را برای استخراج کنندگان کریپتو تصویب کرد

جالب اینجاست که این لایحه با 37 رای موافق و 13 رای مخالف با کمک صندوق اقدام ساتوشی، یک گروه لابی حامی بیت کوین، تنظیم شد. هنگامی که این لایحه توسط مجلس تصویب شد، مرحله نهایی تایید آن به قانون با امضای فرماندار گرگ جیانفورته خواهد بود.


علاوه بر این، این قانون همچنین در نظر دارد قدرت دولت محلی را برای محدود کردن استخراج در خانه یا استفاده از قوانین منطقه‌بندی برای بستن عملیات فعال استخراج کریپت محدود کند.

انتهای پیام/


|