سیاست همسایگی یعنی ایران همواره پای ثابت صلح و ثبات در منطقه است


سیاست همسایگی یعنی ایران همواره پای ثابت صلح و ثبات در منطقه است میرزویان، وزیر خارجه ارمنستان نیز با تبریک فرا رسیدن نوروز به طرف ایرانی، ابراز امیدواری کرد که در سال نو نیز شاهد رشد و توسعه روابط دوجانبه باشد.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با میرزویان، وزیر خارجه ارمنستان گفت: بیگانگان در قفقاز صرفا در پی منافع خود هستند و حتی از میز گفتگو به‌عنوان پوششی برای پیشبرد بی‌ثباتی و تنش آفرینی سوءاستفاده میکنند.



آیا این خبر مفید بود؟

به گزارش خبرگزاری برنا، علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با میرزویان، وزیر خارجه ارمنستان گفت: بیگانگان در قفقاز صرفا در پی منافع خود هستند و حتی از میز گفتگو به‌عنوان پوششی برای پیشبرد بی‌ثباتی و تنش آفرینی سوءاستفاده میکنند.

 





دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان با استقبال از ابتکار ایران اظهار داشت: ایروان از ابتکارهای منطقه‌ای برای ثبات در منطقه استقبال کرده و از میزبانی ایران برای نشست ۳+۳ حمایت می‌کند.

وی افزود: امنیت و ثبات در قفقاز مانند سم مهلک برای صهیونیست های متجاوز است و آنها از بی‌ثباتی در منطقه نفع میبرند و لذا  به‌طور مستمر تلاش میکنند تا آرامش منطقه و آسایش مردم را از بین ببرند.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع


علی باقری همچنین در دیدار با دبیر شورای عالی امنیت ملی ارمنستان با تاکید بر این که ایران همکاری کشورهای منطقه برای فراگیری ثبات و صلح را راه حل منطقی حل و فصل اختلافات میداند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران آماده است تا در آینده نزدیک میزبان نشست وزیران امور خارجه ۳+۳ (ایران، ارمنستان، آذربایجان، گرجستان، ترکیه و روسیه) باشد.

بخوانید:  قیمت جدید کارخانه ای محصولات سایپا اعلام شد + جدول


|