شرکت کیمیا اسپیدی بزرگترین شبکه مویرگی محصولات روانکار کشور را در اختیار دارد

وی اظهارداشت: از سال گذشته علاوه بر انواع روغن موتور خودرو تولید محصول جدید «فیلتر» هم در چرخه کار قرار گرفت و بزودی «لنت ترمز» هم به تولیدات این شرکت اضافه می شود.

سرپرست شرکت کیمیا اسپیدی در ادامه گفت: 39 درصد بازار داخلی این شرکت در اختیار شرکت نفت بهران و 24 درصد در اختیار شرکت نفت سپاهان است و درصددیم با برنامه ریزی انجام شده سهم خود در بازار را تا 33 درصد افزایش دهیم.

انتهای پیام

006


آیا این خبر مفید بود؟

عضوهیئت مدیره شرکت کیمیا اسپیدی در ادامه اظهارداشت: این شرکت با داشتن 23 هزار مشتری در حال حاضر بزرگترین شبکه توزیع مویرگی محصولات ر.وانکار را در اختیار دارد که سال قبل توانستیم بیش از 115 میلیون لیتر محصولات خود را در کشور به فروش برسانیم.

دهقانی بیان کرد: همچنین در برنامه بعدی این شرکت تولید « آب رادیاتور» و «شیشه شور» در دستور کار قرار دارد و امیدواریم پخش مویرگی این محصولات نیز آغاز شود.

دهقانی یادآورشد: با افتتاح شعبه بیست وپنجم شرکت کیمیا اسپیدی در استان قزوین محصولات استاندارد و با کیفیت این شرکت شامل روغن موتور گازسوز، روغن های دنده، روغن دریایی، دیزلی و بنزینی، گریس، ضد یخ و ضد جوش بدون واسطه و مستقیما در اختیار اتوسرویس ها و مشتریان قرار می گیرد و مصرف کنندگان می توانند با اطمینان خاطر از کالای اصلی استفاده کنند.

photo_2023-06-15_23-37-41

وی گفت: به منطور دستیابی به دیگراهداف شرکت طرح« فروش اینترنتی» نیز آغاز شده و با قراردادهای منعقد شده در دو ماه آینده مردم ساکن در همه شهرها و مناطق مختلف کشور می توانند با ورود به سایت، محصولات شرکت را با قیمت مصوب خریداری کنند.

بخوانید:  فعالیت خط منظم کانتینری بین بندر بوشهر و جبل‌علی امارات به‌زودی آغاز می‌شود

وی بیان کرد: در حال حاضر 85 درصد محصولات روانکار کشور توسط چهار شرکت ایرانول، نفت سپاهان، بهران و نفت پارس تولید و تامین می شود و محصولات روغن موتور خودرو به گونه ای است که اگر نظارتی بر شبکه توزیع نباشد براحتی کالای تقلبی وارد چرخه شده و می تواند برای مصرف کننده آسیب زا باشد.

photo_2023-06-15_23-29-41

این شعبه در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع و زیربنای سوله 1350 مترمربع راه اندازی شده و با 5 میلیارد تومان سرمایه گذاری به بهره برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی و هدف گذاری انجام شده امسال امیدواریم میزان فروش خود را به 165 میلیون لیتر برسانیم.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

 





بزرگترین شرکت توزیع مویرگی با 23 هزار مشتری

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ روز پنجشنبه در مراسمی با حضور احمد هاشمی عضو هیئت مدیره پالایشگاه اصفهان، حمیدرضا دهقانی عضو هیئت مدیره و سرپرست شرکت کیمیا اسپیدی، شعبه فروش محصولات شرکت کیمیا اسپیدی در شهر صنعتی البرز قزوین گشایش یافت و فعالیت خود را آغاز کرد.

این مدیر صنعتی تصریح کرد: با معرفی کالاهای مرغوب و استاندارد شرکت کیمیا اسپیدی در دورافتاده ترین مناطق و شهرهای کشور تلاش می کنیم همه هموطنان بتوانند از روغن موتور با کیفیت و اصلی استفاده کنند.

photo_2023-06-15_23-37-34

تولید محصولات جدید در کیمیا اسپیدی

مسئولان شرکت کیمیا اسپیدی در ادامه به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

00554

با افتتاح این مرکز فروش برای 13 نفر از نیروهای بومی شغل ایجاد شده است.

بخوانید:  مدل جدید توسعۀ بازارپردازی صنایع نانو در جهان

photo_2023-06-15_22-26-17

آغاز فروش اینترنتی در کیمیا اسپیدی

حمیدرضا دهقانی در مراسم افتتاح این شعبه و در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهارداشت: با برنامه ریزی انجام شده تا پایان امسال شش شعبه دیگر شرکت کیمیا اسپیدی در نقاط مختلف کشور افتتاح خواهد شد تا خدمت رسانی به مردم تسهیل شود.

دهقانی در خصوص موقعیت جغرافیایی و مواصلاتی استان قزوین نیز گفت: این استان با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 320 هزار نفر، داشتن راههای مواصلاتی متعدد، قرار گرفتن در مسیر شمال به شمالغرب می تواند در توزیع مویرگی محصولات شرکت کیمیا اسپیدی جایگاه خاصی داشته باشد که در سال جاری اولین شعبه را در قزوین راه اندازی کردیم.

در پایان شعبه جدید مرکز فروش محصولات کیمیا اسپیدی در شهر صنعتی البرز قزوین افتتاح شد و فعالیت خود را آغاز کرد.