شیراز؛ جهان شهر جشنواره ها

 

برترینهای رأی داوری:

آیا این خبر مفید بود؟

وی با بیان این که با نگاه به جهانی شدن و رشد و توسعه روزافزون جهان شهر شیراز حرکت در مسیری را آغاز کرده‌ایم که زیربنای آن فرهنگ است، گفت: ظرفیتها و داشته‌های بسیار بالا و والای این کلانشهر را به رخ جهانیان میکشیم.

بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان



منبع

پس از معرفی آثار برگزیده و برترینها توسط داور این مسابقه، به نفر اول یک سکه بهار آزادی و لوح، به‌نفر دوم نیم سکه بهار آزادی و لوح و به نفر سوم ربع سکه بهار آزادی و لوح اهدا شد. 

شفاعتیان ادامه داد: از ایده ها و پیشنهادات در زمینه و بستر فعالیتهای فرهنگی استقبال کرده و به ایده های برتر جایزه میدهیم.

IMG_0188

علیرضا ایزدی، حسین جاوید، مهران نعمتی، صادق علوی، زینت ملکپور، عرفان جنتی، مینا شیروانی، آریا رحیمی، علی توانگر و غزاله موسوی

منتخبان آراء مردمی

 

شفاعتیان خاطرنشان کرد: از بین آثار به مرحله نهایی رسیده 10 اثر با رأی مردمی به عنوان آثار برتر شناخته شد.

نفر دوم: فاطمه آریایی

نفر اول: فهیمه اسلامی

وی با اشاره به این که بخشی از فعالیتهای هتل چمران در راستای رویکرد فرهنگی آن، بر اساس برگزاری بزرگداشتها، جشنواره ها، یادبودها، فستیوالها و نشستهای فرهنگی و ادبی تعریف شده است، گفت: در همین راستا به مناسبت روز جهانی عکاسی، در صفحه اینستاگرامی هتل چمران فراخوانی به مسابقه گذاشته شد که سوژه آن هتل چمران به عنوان یک المان و نماد شهری بود.

بخوانید:  یک مکان استثنایی و شگفت انگیز در جام جهانی قطر+ فیلم

 

موسس و بنیانگذار هتل چمران شیراز تصریح کرد: تجلیل و قدردانی از بزرگان، نام‌آوران، فرهیختگان و افتخارآفرینان این شهر در عرصه‌های مختلف را در دستور کار قرار داده و اعتقاد داریم بزرگداشت باید در زمان حیات فرد باشد.

موسس و بنیانگذار هتل چمران افزود: بعد از اعلام این فراخوان 84 اثر که به صورت عکس دوربینی و موبایلی از فضای بیرونی و داخل هتل چمران گرفته شده بود، دریافت شد که در نهایت 30 اثر به مرحله نهایی رسید.

وی افزود: در مرحله داوری نیز از بین آثار 3 اثر منتخب گردید.

وی جوانگرایی و هدایت جوانان در حوزه مسایل فرهنگی، اجتماعی را یکی از حرکتهای مهم زیرساختی در راستای توسعه و رشد دیگر عرصه‌ها دانست و گفت: همیشه تلاش داشته‌ام میدان را به جوانان داده و زمینه حرکت، پویایی و رشد آنها را به عنوان یک عنصر و مؤلفه‌های فرهنگی فراهم نمایم.

همچنین به ده نفر منتخب مردمی لوح تقدیر و جوایزی اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، محمدحسین شفاعتیان در آیین بزرگداشت روز جهانی عکاس و اختتامیه مسابقه عکس هتل بزرگ چمران بیان داشت: بر لزوم پرداختن به مفهوم شناسی مسأله فرهنگی تأکید کرد و افزود: ورود به عرصه فعالیتهای فرهنگی باید کارآمد، مستمر و همراه با مدیریت راهبردی و جهادی باشد.

شفاعتیان با انتقاد از عملکرد دستگاهها و مراکز فرهنگی و متولی در این بخش در استان، اظهار داشت: متأسفانه این دستگاهها و مراکز آن چنان که باید در حوزه مسایل زیرساختی فرهنگی و حتی شکلی آن سرمایه‌گذاری نکرده‌اند.

نفر سوم: صدیقه کشاورز