صنعت ساختمان نقش پیشرو در رونق اقتصادی کشور دارد

انتهای پیام 


آیا این خبر مفید بود؟

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ مهدی رجحانی معاون عمرانی استانداری قزوین در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان که در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین برپا شده است اظهارداشت: استان قزوین با داشتن صنایع تولید کننده شاخص در عرصه مصالح ساختمانی نقش مهمی در ارتقای جایگاه آن در کشور دارد و کمک به رونق آن می تواند به پیشرفت سایر بخشها نیز کمک کند.

رجحانی تصریح کرد: بدون تردید حوزه ساختمان از بخشهای پیشران در عرصه اقتصاد و اشتغال است و رونق صنعت ساختمان می تواند به رونق اقتصادی کمک کرده و به شکوفایی آن منجرشود.

image_2022_10_7-11_13_56_230_XlW

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: صنعت ساختمان می تواند در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال نقش پیشرو ایفا کند.

وی گفت: امیدواریم برپایی نمایشگاه ساختمان در استان بتواند زمینه آشنایی تولیدکنندگان این صنعت را مهیا کرده و به تبادل اطلاعات و تجربه در این عرصه نیز کمک کند.

وی یادآورشد: به منظور آشنایی بیشتر با صنعت ساختمان و آخرین دستاوردهای این صنعت برپایی نمایشگاههای استانی بسیار اهمیت دارد و ما نیز در برپایی آن جدی هستیم.

رجحانی تصریح کرد: برپایی سالانه نمایشگاههای صنعت ساختمان از راهکارهایی است که می تواند به شکوفایی این عرصه کمک کند لذا تصمیم داریم سالانه حداقل یک نمایشگاه ساختمانی را در استان برگزار کنیم تا زمینه همساز کردن صنعت استانی را با صنعت ملی محقق کنیم.

2716848

 





منبع

معاون عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: هر چقدر صنعت ساختمان ما به روزتر و بهینه تر و کارآمدتر شود در واقع منابع ملی ما بهتر حفظ می شود.


صنعت ساختمان نقش پیشرو در رونق اقتصادی کشور دارد

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف