همکاری مشترک برای عرضه تجاری گرافن به بازار در حال رشد

انتهای پیام/



منبع

برد لارشان، مدیرعامل آواداین می‌گوید: ما از اینکه هارکروس به اولین شریک تولیدی ما برای کمک به انقلاب گرافنی تبدیل شده است، هیجان‌زده هستیم.

والدن می‌گوید: بر اساس کیفیت مواد، طیف وسیعی از کاربرد‌ها برای گرافن وجود دارد. هارکروس می‌خواهد با تامین نیاز بازار برای کاربرد‌های با ارزش بالا و فناوری پیشرفته که نیاز به تکه‌های گرافن دارند، جایگاه اول را در اختیار بگیرد.

خبرگزاری برنا؛ هارکروس کمیکالز، یکی از تولیدکننده مواد شیمیایی نوآور و پایدار در آمریکا، با شرکت آواداین تفاهم‌نامه‌ای را به امضا رسانده است. هدف از این تفاهم‌نامه، امکان تولید گرافن توسط هارکروس است که برای این کار از فناوری شرکت آواداین استفاده می‌کند. همچنین هارکروس کمیکالز قصد دارد در شرکت آواداین سرمایه‌گذاری نیز کند.

لارشان می‌افزاید: گرافن می‌تواند جرقه یک انقلاب صنعتی جدید باشد. گرافن می‌تواند محصولات را متحول کند، از سبک‌تر و قوی‌تر کردن کامپوزیت‌ها تا توانمند کردن باتری‌های وسایل نقلیه الکتریکی برای شارژ شدن در چند دقیقه به جای چند ساعت از جمله مزیت‌های گرافن است. در سال‌های آتی، گرافن زندگی تقریباً هر فردی را هر روز تحت تأثیر قرار خواهد داد.

براد والدن، معاون توسعه کسب و کار هارکروس می‌گوید: انواع مواد گرافنی وجود دارد. هارکروس می‌خواهد در عرضه تکه‌های گرافن بزرگ، نازک و تقریباً بدون نقص به بازار فعالیت کند که این نانومواد می‌تواند برای بهبود هزاران محصول استفاده شود.

بخوانید:  قایق بدون‌سرنشین برای حفاظت از دلفین‌های سفید ساخته شد