طرح اینترنت کودکان به‌ منظور حفاظت از آنها در فضای مجازی

انتهای پیام/





منبع

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ در این جلسه با تأکید بر اینکه همه دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی در حوزه فضای مجازی سرباز رهبر انقلاب برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در فضای مجازی هستند گفت: وضعیت فعلی فضای مجازی حتماً نامطلوب است و توقع رهبر انقلاب از دست‌اندرکاران این است که با سرعت این عقب‌ ماندگی ها را جبران کنند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ چهارمین جلسه کمیته راهبری سند حفاظت از کودکان در فضای مجازی به میزبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ ؛ سیدابوالحسن فیروزآبادی، رئیس شورای عالی فضای مجازی و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد که این جلسه به رونمایی از سرویس اینترنت کودک و نوجوان (سرویس 456) اختصاص داشت.

بخوانید:  سفر وزیر انرژی آذربایجان به ایران

گفتنی است، در این جلسه همچنین از نظام رتبه بندی محتواهای فضای مجازی که توسط وزارت فر هنگ و ارشاد اسلامی تهیه شده بود رونمایی شد که خروجی آن قرار است در سرویس اینترنت کودکان و نوجوان 456 مورد استفاده قرار گیرد. همچنین سامانه تلوبیون کودک و نوجوان هم در این جلسه معرفی شد که حاوی صدها هزار محتوای جذاب سازمان صدا و سیما و محتواهای تولید برای کودکان و نوجوانان است.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف