عبدی: از این پیروزی خوشحالیم


آیا این خبر مفید بود؟

وی در ادامه گفت:خوش شانس بودیم که گل اول را زدیم چون حدود ٢٣ دقیقه شانس‌های زیادی را از دست دادیم اما در نهایت به این نتیجه رسیدیم. بازیکنان ١۶ساله هستند و بعضا با استرس بازی می‌کنند و برخی مواقع بلندپروازی دارند که این مشکل در این رده سنی است.

وی در پاسخ به سوالی درباره استرس بازیکنان در دقایق اولیه نیمه نخست و اینکه تفکراتان چه بود که گل‌های بیشتری را به ثمر برسانید؟ گفت: در این سن که بازیکنان نیمه حرفه‌ای هستند یکی از بزرگترین چالش‌ها این است که بازیکنان اعتماد به نفس داشته باشند و طبق فلسفه و با صبوری در بازی پیش بروند و بعد از آن به بقیه بازی برسند. ما تلاش کردیم صبور باشیم و در نیمه دوم بازیکنان بهتر این کار را انجام دادیم و در ادامه بازی، شاهد بهتر شدن شرایط و رسیدن به گل‌های بیشتری بودیم.


نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع

عبدی: از این پیروزی خوشحالیم به گزارش خبرگزاری برنا، حسین عبدی، سرمربی تیم ملی نوجوانان گفت: بازی اول در هر تورنمنت بسیار مهم است و باید سخت تلاش کنید تا اولین گل و سپس بقیه گل ها را به ثمر برسانید.

عبدی ادامه داد: همه بازیکنان از نظر توانایی یکسان هستند و وقتی آنها را تعویض می‌کنیم به خاطر ریکاوری است و هر بازیکنی که به میدان بیاید با استایل و استعداد مختلفی از بازیکن دیگر است. من حدود ١۴ هزار بازیکن را در سراسر کشور رصد و انتخاب کردم. همه بازیکنان در یک سطح و تنها با استعداد متفاوت هستند.

بخوانید:  شورای نظارت بر صدا و سیما اعضای خود را شناخت