عملیات اجرایی بزرگترین پروژه شهری زنجان سرعت گرفت

وی اظهار داشت: برای شروع کار، پل میدان مدیریت تخریب می شود که نقشه های فاز صفر کل پروژه نیز آماده شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: یک کانال در محل پروژه در سه راه امجدیه در حال قالب بندی و بتن ریزی است و دستگاه دوم حفاری نیز به زودی وارد پروژه خواهد شد.

این پروژه شهری امسال همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، با محوریت قرارگاه خاتم الانبیا در غرب شهر زنجان کلنگ زنی شد ولی به دلیل برخی موانع و مشکلات از برنامه زمانبندی طرح،‌عقب ماند.



منبع

طبق طرح ارائه شده محور شهیدان کریمی دارای چهار تقاطع در مسیر خواهد بود و کل پروژه نیز طوری ساخته خواهد شد که عارضه سطحی نداشته باشد.

 طرح احداث مسیر موسوم به محور شهیدان کریمی، بزرگترین پروژه ترافیکی تاریخ شهر زنجان بوده که در مسیر میدان سپاه تا آرامستان شهر زنجان با برآورد اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریالی به منظور حل معضلات ترافیکی اجرا شده است.

به گزارش برنا؛ سعید نجفی روز یکشنبه افزود: طبق بازدیدهای میدانی مشخص است که پروژه پیشرفت خوبی دارد و در زمان حاضر رمپ های جهتی پل کوی فرهنگ در حال حفاری است،‌ همچنین ریشه ستون ها مشخص شده و به زودی اجرا می شود.

این مسوول با تاکید بر اینکه با توجه به ترافیک بالای محل پروژه، مسیرهای جایگزین برای تردد شهروندان در نظر گرفته شد، ادامه داد: تلاش می شود به رغم گستردگی پروژه، کمترین مزاحمتی برای مردم ایجاد نشود.