فضاسازی ویژه شهر قم برای راهپیمایی 22 بهمن

وی برپایی ایستگاه‌های فرهنگی با محوریت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم را از دیگر اقدامات شهرداری قم 22 بهمن دانست و افزود: در این ایستگاه‌ها علاوه بر برگزاری سرودها و نمایش‌های مرتبط با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، توزیع اقلام تبلیغی، برنامه‌های فرهنگی برای اقشار شهروندان ازجمله کودکان و نوجوانان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام



منبع

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم همچنین از فضاسازی و ایجاد جایگاه سخنرانی پایانی مراسم توسط شهرداری قم خبر داد و افزود: شهرداری قم در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود و در حد توان همکاری مناسبی را با شورای هماهنگی تبلیغات استان و دیگر دستگاه‌ها برای برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن در دستور کار داشته است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم همچنین از تدارک ویژه شهرداری قم برای راهپیمایی روز 22 بهمن و جشن بزرگ ملی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: شهرداری قم خود را مکلف می‌داند تا با تمام توان در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این جشن بزرگ ملی و ایجاد تسهیلات برای حضور و مشارکت بیشتر اقشار شهروندان در راهپیمایی این روز تلاش کند.

وی برگزاری تورهای گردشگری “روایت پیشرفت” از برخی پروژه‌های بزرگ و اثرگذار شهری را از دیگر اقدامات شهرداری قم در ایام دهه فجر دانست و تصریح کرد: این تورهای گردشگری در راستای جهاد تبیین خدمات خادمین مردم در شهرداری قم و اطلاع اقشار مختلف شهروندان از پروژه‌ها، برنامه‌ها و اقدامات شهرداری قم به اجرا می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به برنامه‌های مختلف شهرداری قم در ایام چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: از ابتدای دهه فجر جشن‌های مردمی “قم، قیام و اقامه” هر شب در یکی از مناطق هشتگانه شهر قم به اجرا رسیده است و تا پایان دهه فجر نیز ادامه دارد.

بخوانید:  یورش بستگان اسرای اسرائیلی در غزه به پارلمان اسرائیل

کلانترزاده فضاسازی محیطی در مسیرهای برگزاری راهپیمایی و تجمع را از اقدامات شاخص شهرداری قم عنوان کرد و ادامه داد: در مسیرهایی نظیر خیابان شهدا، میدان جانبازان، میدان فلسطین، پیاده‌راه آیت‌الله مرعشی نجفی(ره)، خیابان و پیاده‌راه انقلاب، خیابان 19 دی، خیابان طالقانی، خیابان امیرکبیر و … فضاسازی مناسب با اکران تبلیغات شهری و نصب پرچم و ریسه انجام خواهد پذیرفت.

کلانترزاده همچنین ایجاد تسهیلات لازم به‌منظور حضور و مشارکت بیشتر مردم را از دیگر نکاتی دانست که با دستور شهردار قم مورد تأکید قرارگرفته است و گفت: به همین منظور ارائه خدمات ناوگان اتوبوس‌رانی شهر قم برای حضور شهروندان به مراکز تجمع و راهپیمایی در روز 22 بهمن ازجمله حرم مطهر و مصلا قدس و همچنین بازگشت آنان به مبادی اولیه به‌صورت رایگان انجام خواهد شد.