قیمت کانکس؛ صفر تا 100 نحوه قیمت گذاری انواع کانکس (Conex)

شما عزیزان می توانید جهت خرید انواع کانکس ویلایی، مسکونی، تجاری، اداری، نگهبانی، سرویس بهداشتی و … با شماره های 36228800-051 و 36228814-051 در ارتباط باشید یا به صورت حضوری به آدرس این شرکت واقع در مشهد، بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی، آیت الله هاشمی رفسنجانی 34/1 مراجعه کنید.

حال که باهم عوامل موثر بر قیمت انواع کانکس ها را بررسی کردیم، به سراغ پاسخ این سوال می رویم که چگونه یک کانکس با قیمت مناسب را خریداری کنیم؟

قطعا ساخت کانکسی با دیواره های ساندویچ پانل از جنس آلوزینک نسبت به ساخت آن با ساندویچ پانل هایی با جنس استیل بسیار متفاوت است و هر کدام دارای کاربری و به طبع قیمت متفاوت تری هستند. بنابراین دومین عامل افزایش قیمت انواع کانکس، کیفیت ساخت و متریال استفاده شده در آن است.

3- نوع درب و پنجره کانکس موثر بر قیمت

گاهی ممکن است شرکت تولید کننده کانکس در اطراف شهر یا محل سکونت مشتریان نباشد و کارخانه جهت تحویل سازه خود، نیازمند حمل و جابجایی کانکس ها تا درب محل و نصب آن باشد که موجب تاثیر بر افزایش قیمت انواع کانکس می شود.

8- برند سازنده محصول

با این وجود ممکن است گاهی اوقات برخی از شرکت های تولید کننده، اقدام به فروش انواع کانکس با قیمت گزاف و بدون ویژگی های ذکر شده کنند و این سوال پیش بیاید که جهت انتخاب و خرید کانکس، چه نکاتی را باید دقت کرد و براساس آن، قیمت کانکس انتخابی را معقول و مقرون به صرفه نامید. در ادامه به عوامل موثر بر قیمت و به طبع ویژگی های یک کانکس خوب میپردازیم.

عوامل موثر بر قیمت انواع کانکس

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است



منبع

برچسب ها : قیمت کانکس,کانکس,خرید کانکس,انواع کانکس,conex,conexbaron,بارون,کانکس بارون,کانکس نگهبانی,کانکس ویلایی,کانکس فروشگاهی,کانکس سرویس بهداشتی

در ساخت بدنه اصلی هر کانکس از اسکلت بندی های مختلفی نظیر فولادی، چوبی و بتنی استفاده می شود که متخصصان و کاربران براساس آن اقدام به طراحی و ساخت انواع کانکس های موجود در بازار می کنند. همین عامل سبب می شود که قیمت کانکس مدنظر بیشتر یا کمتر شود.

بخوانید:  فریاد مرگ بر اسرائیل در سنندج طنین‌انداز شد

5- امکانات و تجهیزات سفارشی

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت انواع کانکس های تولیدی توسط شرکت های مطرح، استفاده از درب یا پنجره هایی با جنس مختلف در سازه های پیش ساخته خود است. به طور مثل قیمت و هزینه استفاده از درب های پلاستیکی و PVC با قیمت استفاده از درب های تمام چوب از زمین تا آسمان متفاوت است.

4- نوع اسکلت و شاسی

در برخی موارد خود مشتریان یا کارفرمایان اقدام به انتخاب کانکس موردنظر خود براساس طرحی که علاقمند آن هستند می کنند و ممکن است این عامل که تمامی موارد فوق را در بر می گیرد، عاملی بر نوسانات قیمت انواع کانکس باشد. به طور مثال، ممکن است کارفرمایی نیازمند افزایش تعداد طبقات کانکس خود یا توسعه طولی و عرضی آن یا احداث استخری در داخل یا خارج از کانکس و امکانات سفارشی دیگری برای کانکس خود باشد یا بخواهد کانکس به صورت مبله با تجهیزات مدرن در دسترسش باشد. این عامل سبب می شود که قیمت اینگونه کانکس ها بالاتر برود.

6- نوع کاربری

در این مقاله از برنا نیوز سعی کردیم تا شما عزیزان را با عوامل موثر بر قیمت انواع کانکس آشنا کنیم و بهترین شرکت سازنده آن در ایران معرفی کنیم. در پایان اگر در خصوص انواع کانکس و شرایط آن سوالی دارید، در کامنت ها آن را بیان کنید.

و عامل آخری که می تواند بر قیمت محصول تاثیر بسزایی داشته باشد، برند محصول است. بدین صورت که ممکن است این برند تولیدات و قطعات خود را در داخل یا خارج از کشور بسازد یا اصلا خود شرکت، شرکت داخلی یا خارجی معتبری باشد که روزانه تقاضا کانکس از آن بالا باشد و به طبع افزایش تقاضا ممکن است بر قیمت کانکس ها تاثیر بگذارد.

بخوانید:  رونمایی از جانشین استیلی در تیم ملی

چگونه یک کانکس با قیمت مناسب تهیه کنیم؟

جمع بندی

قطعا شما هم نام کانکس را شنیده اید و ممکن است با انواع آن آشنا باشید، ولی نمیدانید مزایا یا معایب آن چه مواردی هستند و دلیل داشتن قیمت بصرفه تر نسبت به سایر خانه های تولید شده با مصالح سنتی را اطلاعی ندارید. در این مقاله از برنا نیوز میخواهیم در خصوص قیمت کانکس و عوامل موثر بر آن صحبت کنیم و با ویژگی های یک کانکس خوب جهت خریداری آشنا شویم، پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

کانکس چیست و چه مزایایی دارد؟

به یکی از عوامل مهم بر خرید کانکس ها، شرکت سازنده آن است که باید دارای ویژگی هایی که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم باشد، تا خریدار یا مشتری بتواند با خیال راحت به خرید انواع کانکس مدنظر خود بپردازد. در ادامه با ویژگی های بهترین شرکت برای خرید انواع کانکس آشنا میشویم.

  • استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته
  • سابقه طراحی و ساخت انواع کانکس در ابعاد مختلف
  • گواهینامه ها و افتخارات معتبر بین المللی و ملی
  • بهره مندی از مهندسان و متخصصان خبره در زمینه ساخت انواع کانکس
  • خدمات پس از فروش
  • مشاوره رایگان خرید و…

قیمت روز کانکس

به طور کلی کانکس Conex به نوعی سازه پیش ساخته گفته می شود که مانند هر ساختمانی دارای حداقل چهار دیوار، سقف و کف به همراه پنجره و در باشد، با این تفاوت که در ساخت آن از مصالح ساختمانی سنتی استفاده نمی کنند و با استفاده از انواع مصالح و قطعات ساختمانی سازی مدرن تولید و احداث می شود. اینگونه خانه های پیش ساخته دارای مزایایی است که در ادامه به صورت مورد به آن میپردازیم:

  • حمل و نقل سریع و آسان
  • نصب آسان
  • عایق در برابر هرگونه رطوبت، گرما و سرما
  • مقاوم در برابر آتش سوزی و حریق
  • مقاوم در برابر انواع زلزله تا 9 ریشتر
  • دارای تنوع بسیار
  • امکان سفارشی سازی براساس سلیقه یا نیاز مشتری
  • و…

 

قطعا یکی از عوامل کلیدی در افزایش قیمت انواع کانکس، طراحی و ابعاد اجرایی و تولیدی آن است. چرا که ما جهت ساخت بدنه، اسکلت و … نیازمند قطعات و پانل های بیشتری هستیم و این خود نیازمند صرفه هزینه بیشتر و به طبع افزایش قیمت است.

2- مواد اولیه و متریال ساخت کانکس

در قیمت گذاری انواع کانکس های پیش ساخته عوامل مختلفی دخیل هستند و ممکن است بر روی آن تاثیر بگذارند در ادامه در خصوص این عوامل صحبت می کنیم و در ادامه به بررسی جزئی آن ها میپردازیم:

همانطور که اشاره کردیم بهترین شرکت برای خرید انواع کانکس باید دارای مزایای فوق باشد. در این باره، پیشنهاد ما در خرید کانکس کانکس بارون می باشد، این شرکت با دارا بودن بیش از یک دهه فعالیت در زمینه تولید انواع کانکس، توانسته است سهم عظیمی از تولید این محصولات را با نشان استانداردCE اروپا را داشته باشد و به عنوان بزرگترین کارخانه تولید کانکس و خانه های پیش ساخته در ایران و برترین صادر کننده شناخته شود و افتخارات بسیاری را کسب کند.

نحوه محاسبه قیمت کانکس

  1. پلان و ابعاد کانکس
  2. مواد اولیه و متریال ساخت کانکس
  3. نوع درب و پنجره
  4. نوع اسکلت
  5. امکانات و تجهیزات
  6. نوع کاربری
  7. هزینه جابجایی کانکس
  8. برند سازنده

1- پلان و ابعاد کانکس عامل موثر بر قیمت آن

قطعا یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت انواع کانکس، نوع کاربری آن است، منظور از نوع کاربری نحوه و علت استفاده از آن است، کانکس های در انواع مختلف نظیر کانکس نگهبانی، کانکس سرویس بهداشتی و … تولید می شود که هر کدام با توجه به ساختار و کاربری خود دارای قیمت منحصربفرد هستند.

7- هزینه های جابجایی کانکس