مربیان و بازیکنان استقلال به درک متقابل رسیده‌اند/ آبی‌پوشان نمره قبولی می‌گیرند

مهرانپور در مورد عملکرد استقلال در سال گذشته و اینکه ‌آیا می‌تواند به این تیم نمره قبولی دهد یا خیر عنوان کرد: صددرصد نمره قبولی می‌دهم. نفرات باکیفیت و خوبی روی نیمکت و درون زمین در استقلال حضور دارند. نیمکت‌نشینان استقلال خودشان می‌توانند در بسیاری از تیم‌ها ستاره باشند. تنها مشکل استقلال یک پلی‌میکر و کسی است که پاس نهایی را بدهد. در بقیه پست‌ها اما تیم عالی است و نیازی به تقویت شاید وجود نداشته باشد.


آیا این خبر مفید بود؟

مهرانپور در پایان با تمجید از عملکرد ماه‌های آخر سال استقلال گفت: درک متقابل بازیکنان و مربی استقلال در زمان خوبی رخ داد. فکر می‌کنم بازی به بازی تیم بهتر کار می‌کند و نتایج هم بهتر خواهد شد. نباید فراموش کنیم پرسپولیس چقدر تیم خوبی است. سپاهان هم تیمی خوبی است و مربی بسیار باشخصیتی دارد که آن‌ها را به صدر لیگ رسانده است. گل‌گهر و فولاد را هم فراموش نکنید. در نهایت فکر می‌کنم اگر روند استقلال خوب پیش برود قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود.

انتهای پیام//








منبع

وی ادامه داد: بین بازیکنان البته چهره‌های شاخصی هم بوده. محبی و قایدی امسال عالی کار کردند. سعید مهری هم خوب بود و پس از انتقادها، خود را اثبات کرد. او حالا یکی از بهترین‌ها است.

بخوانید:  «با ایرانیاران» گوش شنوای مخاطبان رادیو ایران


|