مردمی بودن ورزش و عدالت در توزیع منابع و امکانات مورد تاکید رییس جمهور است

وی با اشاره به حس پدرانه و نوع دوستی برخی از مدیر کل‌های استانها اشاره کرد و افزود: مدیران ما در استان‌ها همانند پدری دلسوز از ورزشکارانشان حمایت می‌کنند و حضور مدیرکل استانی در بیمارستان در چند روز متوالی در کنار یک ورزشکار مصداق بارز حمایت و‌ دلسوزی برخی از مدیران کل استان است.

شکوه‌فر با تاکید بر اینکه طرح آمایش سرزمین با نگاه توزیع عادلانه منابع در حال انجام است، اظهار داشت: با اجرای این طرح افقی روشن در آینده پیش رو خواهیم داشت و ان شالله با کمترین مشکل رو به رو خواهیم شد.

شکوه‌فر: مردمی بودن ورزش و عدالت در توزیع منابع و امکانات مورد تاکید رییس جمهور است

شکوه‌فر افزود: بنده افتخار می‌کنم که با چنین مدیران کل استانی و فدراسیون‌ها کار می‌کنم که سلامت ورزشکارش جز مهمترین هدف‌شان بشمار می‌رود.

بخوانید:  صدور مجوز برای تولیدات حوزه سلامت تسهیل می شود/ برداشتن گام های بلند در حوزه گردشگری سلامت
آیا این خبر مفید بود؟

معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و‌جوانان اظهار داشت: نگاه جدی دولت سیزدهم محبت به مردم است و‌همین نگاه ما را متوجه این مهم می‌کند که محبت و دوستی را در دستور کار خود قرار دهیم.





منبع

معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌ها با اشاره به نشست ورزشکاران با رییس جمهور گفت: در این نشست، مردمی بودن ورزش و عدالت در توزیع منابع و امکانات مورد تاکید رییس جمهور بوده و ما سعی کردیم موارد عنوان شده را در دستور کار قرار دهیم.