مردم ماهدشت با انتخاب افراد اصلح حماسه ای دیگر ثبت خواهند کرد

اینجانب با تقدیر از عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی و داوطلبان انتخابات و نیروهای امنیتی در ایجاد فضای لازم برای انتخابات، از مردم انقلابی شهرماهدشت برای حضور در محل‌های رأی‌گیری دعوت کرده و امید آن داریم ان‌شاءالله با مشارکت پرشور و همت مردم بار دیگر شهرماهدشت در صدر مشارکت حماسی در انتخابات در استان و در رتبه‌های بالای مشارکت در کشور باشد.

حضور در کنار صندوق انتخابات را عبادت بدانید و در هنگام رأی دادن قصد قربت کنید، مسلما حمایت شما از اسلام و انقلاب اسلامی ایران مورد عنایت حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف قرار خواهد گرفت.

 بإذن الله انتخابات امسال تمام نقشه های شوم دشمنان و خائنین و منافقین را نقش بر آب خواهد کرد و روز های پر از عزت و سربلندی را در پی خواهد داشت.

تاریخ انقلاب اسلامی گواه آن است که مردم انقلابی و شریف شهرماهدشت در تمامی صحنه های انقلاب نقش فعال و حضوری حماسی داشته‌اند.

انتهای پیام/



منبع

از مشارکت در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم تا حضور در برابر فتنه‌گران داخلی و خارجی تمامی صحنه‌‌هایی بوده که مردم انقلابی ماهدشت در پیروی از ولایت و دفاع از انقلاب با تمام وجود در آنها مشارکت داشته و فداکاری کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، به نقل از روابط  عمومی دفتر امام جمعه ماهدشت، حجت‌الاسلام والمسلمین رادمرد، امام جمعه ماهدشت در پیامی از مردم شهربرای مشارکت پرشور در انتخابات دعوت کردند.

اکنون و در آستانه انتخابات حساس ۱۱ اسفندماه نیز روشن است که مردم شهر شهید پرور ماهدشت در ادامه حمایت از انقلاب و آرمان‌های امام را‌حل (ره) در عمل به تکلیف و در میثاق با رهبر معظم انقلاب و شهدای انقلاب به پای صندوق‌های رأی می‌آیند و با انتخاب افراد اصلح حماسه ای دیگر ثبت خواهند کرد.

بخوانید:  پیش بینی عجیب اسطوره فوتبال از سرنوشت متفاوت ایران و قطر در جام جهانی 2022+عکس

در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«اگر ما در انتخابات مجلس حضور قوی داشته باشیم مجلس قوی کارهای بزرگ می‌تواند انجام بدهد. انتخابات قوی نتیجه‌اش پیشرفت کشور است.» امام خامنه‌ای (مدظله‌‌العالی)