مسئله حجاب و عفاف از مسایل مهم و ضروری جامعه است

 

وی با اشاره به تشکیل ستاد های عفاف و حجاب در استان و فرمانداری های تابعه بلافاصله پس از ابلاغ وزارت کشور تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت بسیج و گروه های جهادی، رصد، پایش و شناسایی کانون های عمومی آسیب زا همراه با موضوع تذکر لسانی در استان اجرا شده است.

خبرنگار:مرضیه شهریاری



منبع

طالبی با اشاره به موضوع جلسه در خصوص سامانه “زیست بوم عین” اظهار داشت: براساس ابلاغیه وزیر کشور، کنشگران و کارمندان فعال در دستگاه های اجرایی، فعالین اجتماعی و اعضای ستاد عفاف و حجاب دستگاه ها و فرمانداری ها می بایست در سامانه زیست بوم عین https://ayn.ir به منظور راهبری عفاف و حجاب در سراسر استان ثبت نام کنند. 

انتهای پیام

شایان ذکر است: زیست بوم عین که متعلق به ستاد عفاف و حجاب کشور- وزارت کشور می باشد، بستری برای کنشگران مردمی و کارگزاران نظام با هدف شناسایی ظرفیت ها، توانمندسازی، هم اندیشی با صاحبان اندیشه و به میدان آوردن دلسوزان نظام و انقلاب برای ایجاد حرکت عمومی به منظور حل مسایل کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا ازخراسان جنوبی؛ سیدمحمدرضا طالبی با بیان این مطلب در ستاد عفاف و حجاب استان، بر ضرورت مشارکت مردمی در اجرای اهداف و برنامه های ترویج عفاف و حجاب تأکید کرد. 

معاون استاندار ضمن تشکر از مردم خراسان جنوبی به جهت رعایت حرمت عفاف و حجاب به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی که مصادف با ماه مبارک رمضان بود، اظهار داشت: موضوع کشف حجاب در این استان با همراهی و همکاری مردم مؤمن و ولایتمدار مدیریت شده است.

بخوانید:  کاهش بیش از یک دلاری قیمت سبد نفتی اوپک

به گفته وی؛ با عنایت به مصوبات ستاد عفاف و حجاب، نظارت مستمر بر دانشگاه ها، دستگاه های اجرایی، تمامی اماکن تحت مدیریت از جمله بوستان ها، تفرجگاه ها، اصناف و بازار صورت گرفته است.