معدنکاری دیجیتال؛ فناوری‌ها در صنعت معدن به‌کار گرفته می‌شود

 

این رویداد همچنین با هدف انتقال تجربیات و ایجاد ارتباط پایدار بین فعالان حوزه دیجیتال و معادن ۲۱ تا ۲۳ شهریور سال جاری در هتل المپیک برگزار می‌شود.

بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته در حوزه معادن و استخراج می‌تواند آغاز جریان تازه‌ای از نوآوری‌ها و فناوری‌ها در این حوزه باشد. این فناوری‌ها حوزه معدن را به سوی پایداری و کارآمدی بیش‌تر سوق می‌دهند. تاکنون شرکت‌ها دانش‌بنیان و خلاق زیادی به واسطه حمایت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به این حوزه ورود کرده‌اند و در حال توسعه این زیست‌بوم در کشور هستند.

همچنین توجیه سرمایه‌گذاری؛ تأثیرات بالقوه دیجیتالی شدن و کاهش هزینه‏‌های پیاده‌سازی، صنعت نسل چهار و اتصال سیستم‌‏های تولید کنونی به ابزارهای دیجیتال و الزامات توسعه زیست‌بوم دانش‌بنیان در معدنکاری هوشمند، ابزار دیجیتال برای مدیریت امور اکتشافات و معادن، فناوری‌های دیجیتال برای نظارت و ایمنی معدن، نقش تحولات دیجیتال در تعمیر و نگهداری تجهیزات و ماشین‌آلات معدنی از دیگر محورهای موضوعی این همایش است.


انتهای پیام/



آیا این خبر مفید بود؟


معدنکاری دیجیتال؛ فناوری‌ها در صنعت معدن به‌کار گرفته می‌شود

رویداد معدنکاری دیجیتال در راستای به‌کارگیری فناوری‌های به‌روز صنعت معدن، آموزش مفاهیم و مقدمات معدنکاری دیجیتال برگزار می‌شود.

رویداد معدنکاری دیجیتال می‌تواند بستر ارتباطی شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فعالین حوزه معدن باشد که در دو بخش همایش و نمایشگاه برگزار می‌شود. در بخش همایش ضمن مرور آخرین تحولات معدنکاری دیجیتال در جهان به بررسی زیرساخت‌های معدنکاری دیجیتال در ایران پرداخته می‌شود.

توسعه زیست‌بوم دانش‌بنیان در معدنکاری هوشمند

بخوانید:  برای دور جدیدی از تلاش‌ها در راستای گسترش روابط با ایران عزم جدی داریم


|





منبع