منطقه ده جزو مناطق برتر در حوزه مالی ،اقتصادی و درآمدی شهرداری اصفهان است

محسن رنجبر همچنین بر ضرورت تسهیلگری در راستای ارتقا پروژه های منطقه تاکید کرد و افزود: موضوع تامین منابع و برنامه ریزی برای رونق سرمایه گذاری را اولویتی اساسی عنوان کرد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در این نشست در خصوص پروژه های سرمایه گذاری منطقه ده‌ گفت: ۱۰ پروژه جاری است که ۲ پروژه طی یکی دو ماه آینده انجام میشود و ۷ پروژه برای سال ۱۴۰۲ در دستور کار قرار دارد .


جلسه مشترک مدیرانی مالی اقتصادی و سرمایه گذاری  شهرداری اصفهان و شهرداری منطقه ده با حضور محسن‌ رنجبر معاون مالی و اقتصادی شهرداری اصفهان و بحیرایی مدیر منطقه ۱۰ و مدیران حوزه مالی و اقتصادی شهرداری اصفهان و‌ شهرداری منطقه ده اصفهان  برگزار و پیرامون پروژه های سرمایه گذاری و حوزه مالی و اقتصادی  در این منطقه  بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری شد‌.

داوود بحیرایی ابراز امیدواری کرد که‌ با وجود‌ شرایط رکود حاکم بر بازار با برنامه‌ ریزی و تلاش شبانه روزی پرسنل زحمت کش شهرداری اصفهان بیش از صد در صد بودجه سال جاری منطقه محقق شود و تمام پروژه ها طبق‌ زمانبندی انجام گردد.

مدیر منطقه ده  نیز در این‌جلسه‌ ضمن تشکر از حمایتهای شهردار اصفهان از برنامه های منطقه ده اظهار داشت :  خوشبختانه با یک کار تیمی قوی و برنامه‌ریزی در منطقه ده‌شاهد شرایط مساعد‌ در همه حوزه های مالی و اقتصادی هستیم .

معاون مالی و اقتصادی  شهرداری اصفهان در این جلسه که‌ در شهرداری منطقه ده‌ برگزار شد ضمن‌ تشکر از پرسنل این منطقه ،‌منطقه ده را جزو مناطق برتر در حوزه مالی‌،اقتصادی و درآمدی شهرداری اصفهان است و در حوزه درآمد های ناشی از بهره برداری شهری از  فضای شهردای جزو مناطق ممتاز شهرداری می باشد .

بخوانید:  استاد بین المللی شطرنجسارا سادات خادم الشریعه





منبع

IMG_20221020_182329_631

 



آیا این خبر مفید بود؟

 


منطقه ده جزو مناطق برتر در حوزه مالی ،اقتصادی و درآمدی شهرداری اصفهان است

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف