موزه ها و اماکن گردشگری قزوین در سالروز شهادت حضرت علی (ع) تعطیل است

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علیرضا خزائلی ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری ماه مبارک رمضان با اعلام این خبر گفت: به حرمت فرا رسیدن ۲۱ ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع)  در روز سیزدهم فروردین مجموعه دولتخانه صفوی و موزه های مستقر در این مجموعه، قلعه الموت و سایر بناها و جاذبه های گردشگری تحت پوشش این اداره کل و مجموعه تاریخی فرهنگی سعدالسلطنه و منطقه نمونه گردشگری باراجین تعطیل است.   

انتهای پیام



منبع

وی تصریح کرد: همچنین در این روز به غیر از مجتمع های خدماتی رفاهی واقع در محورهای اصلی، سایر واحدهای پذیرایی بین راهی و سفره خانه ها تعطیل بوده و خدماتی ارایه نخواهند کرد.

موزه ها و اماکن گردشگری قزوین در سالروز شهادت حضرت علی (ع) تعطیل است

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، ‌گردشگری و صنایع‌ دستی استان قزوین در خصوص ساعت کاری موزه و بناهای تاریخی در شب های قدر افزود: موزه ها و بناهای تاریخی تحت پوشش اداره کل در شب های قدر تا ساعت ۱۷ فعالیت دارند و در روزهای پس از شب های قدر از ساعت ۱۰ صبح میزبان گردشگران خواهند بود.

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، ‌گردشگری و صنایع‌ دستی استان قزوین از تعطیلی موزه ها، بناهای تاریخی، اماکن و واحدهای گردشگری تحت پوشش این اداره‌کل در روز سیزدهم فروردین همزمان با روز طبیعت و سالروز  شهادت حضرت علی (ع) خبر داد. 

بخوانید:  ذخیره بیش از ۴ هزار واحد سلول بنیادی خونساز در بانک خون بند ناف سازمان انتقال خون