نتایج مسابقات مهارت های فردی ورزش زورخانه ای، قهرمانی پیشکسوتان کشور

در این رقابت‌ها ورزش کاران استان همدان صاحب ۶ مدال رنگارنگ شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در همدان ،مسابقات مهارت های فردی ورزش زورخانه ای، قهرمانی پیشکسوتان کشور با عنوان بزرگداشت چهل و پنجمین سالرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و یادبود شهدای مدافع حرم روزهای 17 و 18 اسفندماه 1402به میزبانی استان کرمانشاه در سالن ورزشی قمر بنی هاشم (ع) برگزار گردید.

در رشته سنگ رضا کریمی صاحب مدال طلا .حمید کرمی و قاسم جامه بزرگ مدال برنز را از آن خود کردند.در رشته چرخ تیز هبت اله شهبازی به مقام دوم و مهدی شعبانی به مقام سوم  دست یافتند.و در رشته چرخ چمنی بابک دلفانی موفق به کسب مدال برنز شد.

این تیم را شهاب صباغ به عنوان مربی و  لطف اله خاکساری سرپرست همراهی کردند.لازم به ذکر است محمدمهدی زارعی داور درجه یک زورخانه ای از همدان در این رقابت‌ها حضور داشت



منبع

بر همین اساس 197 نفر از 25 استان کشور برای کسب عنوان برتری در رشته های چرخ تیز، چرخ چمنی، سنگ، کباده و میل بازی در 3 رده سنی 41 تا 50 سال، 51 تا 60 سال و 61 تا 70 سال با یکدیگر به رقابت پرداختند. .سرانجام پیشکسوتان تیم استان مرکزی قهرمان این دوره از رقابتها شد و تیم های استانهای کرمانشاه و فارس نیز به ترتیب بر سکوی دوم و سوم قرار گرفتند.

بخوانید:  پیروزی گاندوها و پادما در هفته شانزدهم لیگ بسکتبال زنان