نقش هیات های استانی در رشد و پیشرفت کاراته حایز اهمیت است

 محمدرضا اصلاحی به عنوان کاندیدای ریاست هیات کاراته گیلان طی سخنانی به ارائه برنامه های خود پرداخت و پس از اتمام رای گیری ، اصلاحی با کسب اکثریت آراء به عنوان ریاست هیات کاراته گیلان به مدت چهار سال انتخاب شد.

امینی اذعان داشت: شناسایی و پرورش ورزشکاران ، مربیان و داوران در هیات های استانی صورت می گیرد و از طریق هیات ها به فدراسیون معرفی و در تیم ملی جای می گیرند.پس نقش هیات ها حائز اهمیت است.


|





منبع

photo_۲۰۲۳-۰۱-۲۵_۱۶-۳۳-۰۴



آیا این خبر مفید بود؟

 حسن آموزگار سرپرست معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان گیلان نیز ضمن تبریک انتخاب ریاست جدید هیات کاراته گیلان گفت : انشاالله ریاست جدید هیات با مدیریت و رایزنی هایی که در استان و فدراسیون انجام می دهند ، بتوانند کاراته گیلان را به جایگاه واقعی خود برسانند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ انتخابات مجمع هیات کاراته گیلان با حضور جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و اشرف امینی نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته ، حسن آموزگار معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان گیلان ، حبیب جهانی رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل و اسماعیل زاده مسوول امور مجامع اداره کل ورزش و سعید عزیزی دبیر مجمع انتخابات در آمفی تئاتر مهمانسرای المپیک رشت برگزار شد .

آموزگار افزود : بخش بانوان و رده های سنی مختلف در ورزش کاراته در گیلان نیازمند حمایت بیشتری است و تلاش ما بر این است که با وفاق و همدلی بتوانیم رشته هایی چون کاراته را که استعدادهای ویژه ای در سطح استان دارد ، رشد و توسعه دهیم.

بخوانید:  تورنمنت بین‌المللی پاکستان/ هادی‌پور و دهقانی هم طلا گرفتند

وی افزود: همگی باید تمام تلاش و انرژی خود را برای پیشبرد اهداف کاراته و آینده این رشته قرار دهیم .

وی ضمن تبریک به اعضای منتخب هیات رییسه هیات کاراته گیلان گفت :

همه هیات های کاراته استانها و در سطحی بالاتر در ارتباط با فدراسیون نیازمند همدلی و تعامل هستند.

اشرف امینی نایب رییس بانوان فدراسیون کاراته در مجمع انتخابات هیات کاراته گیلان اظهار داشت : نقش هیات های استانی در رشد و پیشرفت کاراته حایز اهمیت است .

وی خاطر نشان کرد : کاراته گیلان در حوزه قهرمانان ، مربیان و داوران در کشور مثال زدنی است و ظرفیت های بسیار خوبی در استان در این رشته وجود دارد.

photo_۲۰۲۳-۰۱-۲۵_۱۶-۳۲-۴۹

انتهای پیام/

 اشرف امینی نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در این مجمع انتخاباتی عنوان کرد : امیدواریم که ریاست جدید هیات کاراته گیلان بتوانند با برنامه های مد نظر خود هیات کاراته گیلان را در مسیر رشد هدایت کنند.


نقش هیات های استانی در  رشد و پیشرفت کاراته حایز اهمیت است

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف