نیمی از هزینه جابجایی تیرهای برق و روشنایی معابر را تامین می کنیم

photo_2023-01-01_23-49-46

photo_2023-01-01_23-44-59

در این جلسه اعضای شورای شهر به تکمیل تئاتر شهر با رقم 14 میلیارد تومان رای دادند و برای مناقصه انتخاب پیمانکار حمل و نقل برای تردد کارکنان شهرداری به مبلغ 12 میلیارد و 600 میلیون تومان مقرر شد از وضعیت 223 راننده که با شهرداری همکاری می کنند و نحوه استفاده از ظرفیت بخش خصوصی بدون تحمیل هزینه های سنگین به شهرداری گزارش جامعی تهیه و سپس تصمیم گیری شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ جلسه شورای اسلامی شهر قزوین، یکشنبه شب در صحن شورا برگزار شد.

 





علی فرمانی در این جلسه که با حضور مهدی صباغی شهردار، مسعود خواجه وند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق، برجی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برگزار شد با گرامیداشت یاد شهید سلیمانی اظهارداشت: شهر ما در این ایام میزبان شهدای والامقامی بود که با حضور گسترده آنها شاهد مراسمی باشکوه در استقبال از این شهدا بودیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه یادآورشد: در نشست های شورای شهر از مدیران دستگاههای خدمات رسان دعوت می کنیم تا با تعامل بیشتر بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه کنیم.

وی آغاز سال نو میلادی را نیز به مسیحیان استان تبریک گفت و از معاونت فرهنگی شهرداری در برگزاری برنامه های دهه فاطمیه و بزرگداشت این ایام و روز ۹ دی و تشییع شهدا تقدیر کرد.

انتهای پیام

در ادامه از پوستر جشنواره «سرود شهروندی نوا» رونمایی شد.

وی افزود: ۹ دی روز بصیرت و ولایت را پشت سر گذاشتیم و مردم ولایتمدار قزوین با حضور در این مراسم بار دیگر بیعت خود با رهبری را تجدید کردند.

بخوانید:  بهره‌برداری از ۱۵۳ طرح کشاورزی سیستان و بلوچستان

فرمانی گفت: علیرغم همه تلاش های انجام شده از آنجا که اعضای شورا معمولا سه روز در هفته در محلات مختلف شهر قزوین حضور یافته و به درخواستهای مردم رسیدگی می کنند بخشی از مطالبات مربوط به تاریکی برخی نقاط شهر و تامین روشنایی بویژه در جنوب شهر است و برخی نیز تقاضای جابجایی تیرهای برق را دارند که دعوت ما از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق برای طرح این مسائل و کمک به حل آنهاست.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: در سالهای گذشته هزینه جابجایی هر تیر برق حدود 11 میلیون تومان بود که در حال حاضر به 22 میلیون تومان افزایش یافته و امیدواریم با همکاری مدیرعامل محترم شرکت توزیع نیروی برق این درخواست را با سرعت بیشتری پاسخگو باشیم.

فرمانی یادآورشد: در جلسه امشب دو لایحه مطرح می شود و برای استفاده از رانندگان آژانس ها برای تردد نیروهای شهرداری و لایحه تکمیل تئاتر شهر قزوین رای گیری خواهیم کرد.

photo_2023-01-01_23-49-40

فرمانی از شهید سلیمانی بعنوان الگویی از مدیریت جهادی نام برد و تصریح کرد: مدیران با الگوگرفتن از این شهید می توانند مسیر خدمت رسانی به مردم را هموار کنند.

وی اضافه کرد: برای این که هزینه ای به شهروندان تحمیل نشود آمادگی داریم نیمی از هزینه های جابجایی تیرهای برق را از سوی شهرداری تامین کنیم و انتظار داریم نیم دیگر آن را شرکت برق متقبل شود تا این دغدغه برطرف شود.

وی با اشاره به حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق در جلسه شورای شهر اظهارداشت: خوشبختانه شرکت توزیع نیروی برق استان عملکرد خوبی داشته و با مدیریت شهری نیز ارتباط نزدیکی دارند و با مدیریت جهادی توانسته اند خدمت رسانی مطلوبی در شهر قزوین داشته باشند.

بخوانید:  جلوگیری از فرار مالیاتی ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی در کشور

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف


منبع

وی اظهارداشت: به دلیل ساخت و سازهای جدید و تعریض خیابانها و معابر در حال حاضر 214 تیربرق مزاحم در سطح شهر شناسایی شده که در صورت همکاری دستگاههای خدمات رسان می توانیم ماهانه حداقل 15 تیر را جابجا کنیم.


آیا این خبر مفید بود؟