هنر بهترین ابزار برای انتقال ارزشهای دینی و اسلامی به نسل جوان است

فرمانی اظهارداشت: تکمیل طرح های نیمه تمام از اولویت های شورای شهر است و بتدریج این طرح ها را افتتاح کرده و در اختیار شهروندان قرار می دهیم .

هنر بهترین ابزار برای انتقال ارزشهای دینی و اسلامی به نسل جوان است

در ادامه شالی از هنرمندان نمایش و استاد دانشگاه نیز اظهارداشت: در همه جای دنیا شهرداری ها حامی و متولی تئاتر هستند و در مرکز شهر سالنهای نمایش مناسبی احداث می کنند و با این کار به اهداف زیادی می رسند.

وی اضافه کرد: امیدواریم این مکان به طور کامل در اختیار هنرمندان نمایش باشد تا بتوانند در استفاده مطلوب از آن برنامه ریزی کنند.

وی بیان کرد: فرهنگ زیربنای همه امور است و اگر به آن اهمیت دهیم سایر بخش ها نیز توسعه خواهد یافت و امروز خوشحالیم که با درک درست شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین پس از سالها هنرمندان تئاتر دارای یک سالن زیبا و استاندارد می شوند که می تواند به شکوفایی هنر آنها کمک کند.

هنر بهترین ابزار برای انتقال ارزشهای دینی و اسلامی به نسل جوان است

در ادامه از لوگوی تئاتر شهر قزوین رونمایی شد.

هنر بهترین ابزار برای انتقال ارزشهای دینی و اسلامی به نسل جوان است

وی افزود: در راستای مدیریت شهری بزودی پل غیر هم سطح در میدان دفاع مقدس افتتاح خواهد شد و در سال آینده نیز این سیاستها به سرانجام می رسد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین یادآورشد: با هنر می توان ارزشهای دفاع مقدس را بهتر به نسل آینده منتقل کرد و امیدواریم پس از افتتاح این مجموعه با برنامه ریزی هدفمند و استفاده درست و اصولی از این فضا توسط هنرمندان بویژه اهالی نمایش بتوان به شکوفایی استعدادها و تحقق منویات رهبری در تحقق هنر اسلامی کمک کرد.

وی بیان کرد: در دوره پنجم احداث مجموعه تئاتر شهر پایه گذاری شد و نگاه شورای شهر در دوره ششم تسریع در تکمیل این مجموعه و سایر طرح های نیمه تمام بو.د که خوشبختانمه امروز به سرانجام رسید.

بخوانید:  بلیط نیم بهای جاده ای برای بازگشت زوار تا 23 شهریور 1401
علی فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در این مراسم اظهارداشت: قزوین هنرمندان شاخص و بیشماری دارد که در عرصه های مختلف هنرنمایی می کنند اما امکانات مناسبی برای عرضه هنر آنها در شهر نیست.

رحمانی تصریح کرد: از مسئولان استان انتظار داریم در حمایت از هنرمندان جدی باشند تا انگیزه کار در هنرمندان تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در مراسمی با حضور اعلایی استاندار، رجحانی معاون عمرانی، کاظمی معاون سیاسی امنیتی استانداری، فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین، سردارابراهیمی فرمانده انتظامی استان، صباغی شهردار، ملکی پور فرماندار قزوین، اعضای،شورای شهر، سردار آتانی فرمانده سپاه، علی فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر، حسین برجی رئیس سازمان فرهنگی شهرداری و هنرمندان شهر قزوین، تئاتر شهر «بزرگترین مجموعه هنری استان قزوین» با هزینه ای بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال در ضلع شمالی بوستان ملت به بهره برداری رسید.

فرمانی بیان کرد: تئاتر شهر یکی از طرحهای نیمه تمام بود که با پیگیری کمیسیون فرهنگی شورا و تلاش جهادی شهردار قزوین در روز شهردار به بهره برداری می رسد و امیدواریم خدمتی شایسته به هنرمندان این شهر تاریخی و با فرهنگ باشد.

هنر بهترین ابزار برای انتقال ارزشهای دینی و اسلامی به نسل جوان است

در این مراسم تفاهم نامه احداث 330 واحد مسکونی در طرح بازآفرینی در بافت فرسوده هادی آباد توسط مهدی صباغی شهردار و سبحانی نیا مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین امضا شد.

انتهای پیام



منبع

در ادامه مرتضی رحمانی از هنرمندان پیش کسوت تئاتر قزوین گفت: سالهای متمادی هنرمندان نجیب تئاتر قزوین در دخمه ها و مکانهای نامناسب تمرین کردند و نمایش های خود را ارائه کردند اما دست از این هنر اصیل برنداشتند و امروز خوشحالیم که پس از سالها مکانی مناسب برای هنرمندان نمایش تهیه شده است.

بخوانید:  اردبیل قابلیت تبدیل به شهر جهانی صنایع دستی را دارد