ورزش قهرمانی را کنار گذاشتم و دنبال کار میگردم!

حدادی در پایان نیز به وضعیت فدراسیون دوومیدانی اشاره کرد: فدراسیون دوومیدانی با سرپرست کارش را انجام می‌دهد؛ انشالله در طی 20 روز آینده بازی های قهرمانی آسیا برگزار می‌شود و امیدوار هستم مسابقات خوبی برگزار شود. در پایان هم در حقیقت انتخابات فدراسیون دوومیدانی برگزار شود و فردی که قرار است کارش را انجام دهد بتواند با موفقیت این کار را انجام دهد.

دارنده مدال نقره المپیک 2012 لندن درباره فعالیت این روزهایش گفت: خودم اکنون در شرایطی هستم که ورزش قهرمانی را کنار گذاشتم  و دنبال کار می‌گردم!

وی ادامه داد: از این موضوع بسیار خوشحال هستم و امیدوار هستم مراسم خوبی را سپری کرده باشید. البته امیدوار هم هستم این مراسمها بیشتر برگزار شود؛ چه از سمت فدراسیون های ورزشی و چه از سمت وزارت ورزش شاهد برگزاری مراسم‌های بیشتری باشیم.

احسان حدادی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی برنا، در خصوص برگزاری مراسم سده المپیک توسط کمیته ملی المپیک اظهار داشت: خدا قوت می‌گویم به کمیته ملی المپیک و تمام دست اندرکارانی که باعث و بانی برگزاری چنین مراسمی هستند که ما مدال آوران المپیک و پیشکسوتانی که در قبل مدال گرفتند را ببینیم. همیشه آرزو داشتم که آنها را ببینیم و هیچوقت چنین مراسمی را نداشتیم که همه دور هم باشیم.

انتهای پیام/



منبع

بخوانید:  بازداشت ۸ کارمند متخلف شهرداری همدان توسط اداره اطلاعات