وعده صادق رئیس جمهور به فوتبال مازندران در هفته دولت با افتتاح ورزشگاه وطنی قائشمهر

|

وعده صادق رئیس جمهور به فوتبال مازندران در هفته دولت با افتتاح ورزشگاه وطنی قائشمهر

انتهای پیام

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از مازندران ، با اهتمام دولت برای حل معضلات در سفر رئیس جمهوری به مازندران و با دستور ویژه آیت‌الله رئیسی، ضرب‌الأجل اتمام بازسازی ورزشگاه شهید وطنی صادر شد و حالا در هفته دولت این وعده دولت سیزدهم به حقیقت پیوسته است.

بخوانید:  همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

در دومین روز از هفته دولت و در طی سفر دکتر مخبر، معاون اول رئیس جمهور و وزیر ورزش به مازندران با همراهی استاندار، مسئولان و مدیران استانی و شهرستانی، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر افتتاح و امشب در نخستین میزبانی شاهد نبرد ملوان انزلی و نساجی مازندران در هفته سوم لیگ برتر کشور است. ‎

تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و تکمیل سکوی غربی این استادیوم که رییس‌جمهور برای آن مهلت چهار ماهه تعیین کرد، از نخستین روزهای سال جاری با پیگیری و دستور استاندار و تشکیل کارگروه ویژه وارد فاز جدیدی شد و سرعت گرفت.

ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر که تنها ورزشگاه خانگی تیم نساجی در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، از مرداد سال ۱۴۰۰ برای تعویض چمن مصنوعی و کاشت چمن طبیعی و بهسازی سکوها وارد عملیات عمرانی شد.

این ورزشگاه که عملیات بهسازی و نوسازی آن از ۱۹ مرداد آغاز شده بود، طی یک سال اخیر با صرف هزینه‌ حدود ۷۰ میلیارد تومانی بخش دولتی به شرایط مناسب زیرساختی و تجهیزاتی رسید و اکنون به عنوان یک ورزشگاه مجهز و با کیفیت برای برگزاری مسابقات خانگی نساجی در اختیار این باشگاه قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟