پیوستن به شبکه ملی درمان سرطان پستان در دستور کار جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان

رئیس جهاد دانشگاهی استان به اجرای طرح سرباز مهارت در استان نیز اشاره کرد و گفت: در قالب طرح سرباز مهارت تعداد زیادی از سربازان نیروهای مسلح استان(سپاه، نیروی انتظامی، ارتش و مرزبانی) دوره‌های مهارت‌های عمومی حوزه کارآفرینی، اشتغال و مهارت‌های زندگی را به همت جهاد دانشگاهی واحد استان فرا گرفتند.

وی با اشاره به اینکه این سربازان در این دوره‌ها مهارت‌های کاربردی و اساسی را می‌آموزند، ادامه داد: آموزش سربازان برای یادگیری مهارت‌های اشتغال و کارآفرینی و مهارت‌های زندگی می‌تواند در ایجاد شرایط مناسب زندگی این نسل مفید به فایده واقع شود.





منبع

پیوستن به شبکه ملی درمان سرطان پستان در دستور کار جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان



آیا این خبر مفید بود؟

 





رئیس جهاد دانشگاهی استان در ادامه خاطرنشان کرد: ظرفیت خبرگزاریهای ایسنا و ایکنا، تربیت مدیران توانمند، اهتمام در ایجاد گروههای پژوهشی و راه اندازی مراکز خدمات تخصصی جهت رفع نیازهای هم استانی های عزیز در حوزه های سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از دیگر دستاوردهای جهاد دانشگاهی استان سیستان و بلوچستان است.


انتهای پیام

رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان گفت: پیوستن به شبکه ملی درمان سرطان در دستور کار جهاددانشگاهی استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.

بخوانید:  مسکن را از آرزو تبدیل به واقعیت می کنیم

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان گفت: ماموریت جهاد دانشگاهی استان در حوزه های فرهنگ، آموزش، پژوهش و اشتغال دانش آموختگان در دانشگاهها و سطح جامعه است که انجام دهها طرح شاخص و ملی فرهنگی ویژه دانشجویان سراسر کشور، اجرای دهها پروژه تحقیقاتی جهت دستگاههای اجرایی استان و برگزاری دهها دوره تخصصی و فراگیر اموزشی از عمده فعالیتهای جهاد استان در این حوزه هاست .

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف