کمک ۲۰ میلیاردی خیران اصفهانی به ورزش نصف جهان/ اصفهان، بهار کار‌های خیر است

وی افزود: مجمع خیرین ورزشیار در ۱۰ سال گذشته کار‌های بزرگی انجام داده اند، جلسات این مجمع از یک سال گذشته از سر گرفته شد و پروژه‌های مهمی از جمله استخر شهرستان چادگان تکمیل شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان اضافه کرد: یکی از نکات بسیار مهم و حیاتی در بحث ورزش وجود استعدادهایی است در مناطق محروم وجود دارد، باید فرصت برای رسد و شکوفایی این افراد ایجاد شود،  تکمیل پروژه باعث می‌شود که جوانان ما مسیر خود را پیدا کرده و در آینده تبدیل به خورشید درخشانی برای خدمت به کشور شوند.
وی خاطرنشان کرد: مشکلاتی در تکمیل و راه اندازی برخی پروژه ها داشتیم؛  به عنوان مثال پروژه‌ای تمام مراحل خود را گذرانده است، اما به دلیل اینکه در منطقه‌ای است که جمعیت خاصی ندارد، تکمیل نمی‌شود، نکته بسیار مهم در خصوص اصفهان این است که اصفهان، بهار کار‌های خیر و سرآمد در مسائل مختلف است.
محمدی گفت: روزی که به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان شروع کردیم، ۲۶۰ پروژه نیمه‌تمام در استان وجود داشت و امروز این تعداد به مرز ۲۰۰ پروژه رسیده‌ که این روند حرکت از طریق اعتبارات دولتی و سرمایه‌گذاری خیران بوده تا موفق به تکمیل تعدادی از پروژه‌ها شده ایم، اگر فضایی ایجاد کنیم که خیران بدون دغدغه کار خود را انجام دهند، این آمار افزایش پیدا می کند.
وی با اشاره به عملکرد ورزشکاران اصفهانی در بازی‌های آسیایی هانگژو تاکید کرد: ۵۵ ورزشکار اصفهانی در کاروان اعزامی ایران به مسابقات هانگژو  حضور داشتند و ۱۵ درصد مدال‌های پاراآسیایی هانگژو را اصفهانی‌ها کسب کردند، این رقم برای بازی‌های آسیایی ۱۱ درصد بود، این اعداد نسبت به جمعیت استان‌ها برای اصفهان چندین برابر است و نشان می دهد که چه ظرفیت و پتانسیل بالایی در ورزش استان اصفهان وجود دارد.
مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان اظهارداشت: بعضی از پروژه‌های اولویت‌دار استان گزینش شده است تا به همت خیران و کمک پروژه‌های دولتی تکمیل شود.
در پایان این نشست ۲۸ پروژه ورزشی به ارزش مجموع ۲۲۸ میلیارد تومان به عنوان پروژه‌های ورزشی اولویت‌دار استان اصفهان معرفی شدند
همچنین در این مراسم بیش از ۲۰ میلیارد تومان به همراه چند قطعه زمین از سوی خیران به پروژه‌های ورزشی استان اهدا شد.
انتهای پیام

بخوانید:  ثبات در بازار برنج



منبع

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، نخستین جشنواره خیران ورزشیار استان اصفهان امروز سه شنبه – نهم آبان ماه با حضور جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان،امید طغیانی، نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی، رسول کربکندی، مدیرعامل مجمع خیّران ورزشیار استان اصفهان، محمدرضا ساکت مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، محرم نویدکیا و قاسم حدادی‌فر، کاپیتان‌های اسبق تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن، تنی چند از مسوولان استانی، اعضا و هیئت مدیره مجمع خیران ورزشیار استان و خیران ورزشیار استان اصفهان با شعار «آینده‌ای سالم، با همت خیران ورزشیار» در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
یک دهه کارهای بزرگ خیرین ورزشیار در اصفهان
جواد محمدی، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در حاشیه نخستین جشنواره خیران ورزشیار استان اصفهان، با اشاره به اینکه از همه نقاط استان خیران ورزشیار در این نشست حضور دارند،اظهار داشت: اقدامات خوبی در یک سال گذشته در این حوزه انجام شده است و بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان از بودجه دولتی به پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام استان تزریق شده است.