کنز سوم شروع شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) به منظور گسترش همکاری، هم‌‌افزایی و هم‌‌گرایی در حوزه علم مدرن و فناوری‌های جدید و همچنین بسترسازی رشد و شبکه‌سازی جوانان دانشمند جهان اسلام، سومین دوره رقابت علمی کنز را برگزار می‌کند.

فناوری اطلاعات و ارتباطات و هوش مصنوعی

 

 


کنز سوم شروع شد

پوستر فارسی کنز

برق، الکترونیک و رباتیک

 

 

بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) به منظور گسترش همکاری، هم‌‌افزایی و هم‌‌گرایی در حوزه علم مدرن و فناوری‌های جدید و همچنین بسترسازی رشد و شبکه‌سازی جوانان دانشمند جهان اسلام، سومین دوره رقابت علمی کنز را برگزار می‌کند.


آیا این خبر مفید بود؟

 

انتهای پیام/

سلامت و تجهیزات پزشکی

رقابت علمی کنز با تمرکز و توجه ویژه به جامعه علمی و محققان جوان جهان اسلام به عنوان آینده‌سازان تمدن نوین اسلامی، شکل گرفته است. در این رقابت، دانشجویان، مخترعان، پژوهشگران و اساتید جوان زیر ۴۵ سال جهان اسلام دستاوردهای علمی و فناوری خود اعم از ایده، مقاله، کتاب، اختراع و محصولات جدید خود را به دبیرخانه رقابت ارسال کرده و پس از داوری آثار، از برگزیدگان تقدیر می‌شود. درون‌مایه اصلی رقابت علمی کنز، جستجوی بهترین راهکارهای علمی و فناوری به منظور حل مسائلی است که جهان اسلام در آن با مشکل روبرو است و می‌توان از طریق تبادل ایده میان نخبگان جوان جهان اسلام که دارای انگیزه و توانایی کافی هستند، گامی در جهت حل این مسائل برداشت.





منبع

بخوانید:  برترین‌های جودو جوانان بانوان؛ جام به لرستانی‌ها رسید


|