7 روش مهم برای حفظ امنیت ماشین در برابر سرقت!



به گزارش برنا ؛ هر کجا که خودروی خود را پارک می‌کنید و به هر نحوی که از به سرقت رفتن خودرو جلوگیری می‌کنید، همیشه اشتباه‌های ساده و البته پیش پا افتاده‌ای وجود دارد که احتمال به سرقت رفتن خودرو را بالا می‌برد. البته خوب می‌دانیم که شما تلاش زیادی برای خریدن اتومبیلتان می‌کنید و نمی‌خواهید به همین راحتی آن را از دست بدهید. با ۷ راهکاری که برای مقابله با دزدان بالقوه ارائه داده‌ایم می‌توانید بفهمید که چگونه از اتومبیلتان محافظت کنید.

۱- اتومبیل را در پارکینگ پارک کنید

اگر اتومبیلتان را در محلی پارک کنید که از نظر آماری میزان جرم و جنایت در آن زیاد است، در مقایسه با محلی که از نظر آماری امن‌تر است و نور خوب و نگهبانی عالی دارد، احتمال بیشتری برای سرقت اتومبیلتان وجود دارد. دقت داشته باشید که پارک کردن خودرو نزدیکی در یا پنجره منزل، مکان‌های پرنور، در نزدیکی مغازه‌ها و فروشگاه‌هایی که از آشنایان شما به حساب می‌آیند، مکان‌های خوبی برای پارک کردن هستند.

۵- قفل فرمان

بخوانید:  نوار غزه یا خانه هیولاها؟!

۶- با همسایگان همکاری داشته باشید


|

7 روش مهم برای حفظ امنیت ماشین در برابر سرقت!

جرم‌شناسی بیان می‌کند نظارت و نگهداری محیط‌های شهری در یک وضعیت خوب ممکن است از خرابکاری بیشتر و همچنین از تشدید جرم‌های جدی‌تری جلوگیری کند. در پی این نظریه، اتومبیلی که به‌خوبی از آن نگهداری شود، سارقان خودرو را می‌ترساند. تمیز و منظم نگه داشتن خودرو احتمال میل سارقان به سرقت را کمتر می‌کند. از سوی دیگر خودروهایی که نامنظم و به‌هم‌ریخته هستند، میل سارقان را به سرقت آن بیشتر می‌کنند. اگر آنها ببینند که شما به اتومبیلتان اهمیت می‌دهید و از آن مراقبت می‌کنید، حدس می‌زنند که زنگ اخطار و به احتمال زیاد راهی برای پیدا کردن اتومبیلتان دارید و به ایمنی ماشینتان توجه می‌کنید.

۳- اشیاء باارزش را در معرض دید قرار ندهید