آمادگی کامل پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی برای استقبال از مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، پیمان آرامون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در جلسه کارگروه اجرائی سفرهای نوروزی بصورت ویدئو کنفرانس با وزارت راه و شهرسازی از آمادگی کامل پایانه های مرزی استان برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

وی افزود: در ایام نوروز هیچگونه صورت وضعیت دربستی ارائه نخواهد شد و طرح پیش فروش بلیط های نوروزی آغاز شده است، برای مواقع ازدیاد مسافر نیز سرویس های فوق العاده حمل و نقل مسافر درنظر گرفته شده است و مدیران شرکت های مسافری برای ارائه خدمات مطلوب به مسافرین از آمادگی کامل برخوردار هستند.‌


آیا این خبر مفید بود؟

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی عنوان کرد: اجرای طرح پویش نوروزی به منظور پیش بینی تمهیدات لازم در زمان های بحران در آذربایجان غربی انجام میشود.

این مقام مسئول اذعان داشت: عملکرد شرکت های کالا و مسافر و مدیران فنی در ایام نوروز مورد بررسی قرار خواهد گرفت و کارشناسان اداره به منظور بررسی کنترل فنی ناوگان در پایانه های مسافر مستقر شدند.

آرامون خاطر نشان کرد: تیم های واکنش سریع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی برای مقابله با هرگونه شرایط آماده اند و کلیه تجهیزات مورد نیاز ماشین آلات طرح نوروزی و گشت های راهداری نیز تأمین شده است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین تمهیدات لازم در زمان بحران های احتمالی نیز اندیشیده شده است و امید داریم اجرای این طرح کاهش تصادفات را به همراه داشته باشد.

بخوانید:  محمد عسگری کارگردان"اتاقک گلی": مجید مجیدی به عنوان استاد من خیلی در روند فیلم تاثیرگذار بود

این مقام مسئول پیشگیری از حوادث ترافیکی را از اهداف اصلی این طرح دانست و افزود: در ۵ نقطه از استان و با همکاری سایر ارگان های مرتبط، ایمن سازی محورهای مواصلاتی انجام خواهد گرفت.

پیمان آرامون با بیان اینکه از دو ماه پیش کلیه نهادهای مستقر در پایانه مرزی رازی به سالن جدید منتقل و مشکلات رفع شده است، گفت: پیشنهاد ۲۴ ساعته شدن فعالیت پایانه مرزی رازی ارائه شده تا تردد مسافران با سرعت بیشتری از این مرز صورت پذیرد و در مجموع در کلیه پایانه های مرزی استان هیچ مشکلی برای اجرای طرح نوروز ۱۴۰۲ نخواهیم داشت.

پیمان آرامون  اضافه کرد: ۲۴ نقطه از مناطق حادثه خیز استان با نصب علائم زود بازده آشکار سازی شده که در این راستا ۶۰۰ تابلو فلزی نصب و ۲ کیلومتر حفاظ فلزی و گاردریل اصلاح شده است.

انتهای پیام