ابتکار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در بازدید از نمایشگاه کتاب

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بر ضرورت ترویج کتاب و کتابخوانی در تمام سطوح مبلغین، هیئت‌ها و تشکل‌ها تاکید کرد و گفت: ترویج کتاب و کتابخوانی با استفاده از ظرفیت‌های مبلغان، سخنرانان، شاعرانان و …. فرصتی طلایی است که باید از آن بیش از پیش بهره برد. ما پیش از این هم دیده‌ایم در هر جایی که منبری‌های ما و هیئت‌های ما از ظرفیت معرفی کتاب خوب استفاده کرده‌اند شعف و تاثیرگذاری بسزایی در جامعه داشته است. خود من هم همواره سعی کرده‌ام مواقعی که منبر رفته‌ام کتابی معرفی کنم و تأثیر مثبت این موضوع را در موارد بسیاری از نزدیک دیده‌ام.

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی ضمن اشاره  به حضور همیشگی فرزندانش در نمایشگاه کتاب گفت: از زمانی که فرزندانمان خود را شناختند، هر بار که به نمایشگاه کتاب آمدم با آن‌ها همراه بودم و بیشترین ساعتی که با بچه‌هایم سپری می‌کنم در حالت مطالعه است. من در شبانه روز بیش از یک ساعت مطالعه دارم که بخشی از آن کتاب خواندن برای بچه‌هایم است و یا کتاب خواندن آن‌ها برای من است. 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی یکی از مهمترین‌ بخش‌های نمایشگاه کتاب را بخش ناشران کودک و نوجوان دانست و گفت: به نظرم جا دارد در ادوار آتی نمایشگاه در فضایی بهتر، فضایی وسیع‌تر و با طراحی خلاقانه‌تر بتواند کودکان و نوجوانان بیشتری را به کتاب و فرهنگ کتابخوانی ترغیب کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ عصر روز گذشته 25 اردیبهشت ماه حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به همراه یکی از فرزندانش از نمایشگاه بین‌المللی کتاب بازدید کرد و ضمن حضور در بخش ناشران کودک و نوجوان تعدادی کتاب به کتابخانه‌های مناطق کم‌برخوردار کشور اهدا کرد.

بخوانید:  ساخت پره‌های منحصربه‌فرد موتور توربین‌ گاز به‌کمک فناوری نانو





منبع


|