اختصاص حواله خودرو به فوتبالیست‌ها هیچ ایرادی نداشت

نایب قهرمان المپیک توکیو در ادامه خاطر نشان کرد: تقریبا سهمیه ما برای المپیک قطعی شده است و هدفم مدال خوش رنگ این بازیهاست، اما خیلی دوست ندارم از حالا در این مورد صحبت کنم. هر چیزی در زمان خودش رخ بدهد زیباست. هدف ما الان درخشش در مسابقات آسیایی است و فعلا روی آن تمرکز داریم.

وی در مورد میزان آمادگی خود برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: اخیرا در اردو بودیم و تقریبا به ۹۵ درصد از امادگی لازم دست پیدا کردیم و تلاش خواهیم کرد در این مدت اندکی که باقی مانده آن ۵ درصد را هم به دست بیاوریم و با تمام قوا راهی مسابقات شویم. پس از پایان این رقابتها، مسابقات جام جهانی را داریم و می‌رویم که به امید خدا با قدرت در بازی‌های المپیک حاضر شویم.

علی داودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درخصوص مراسم تجلیل از مدال آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی استان تهران اظهار داشت: تشکر میکنم از همه کسانی که بانی این مراسم بودند. قطعا این هدایا برای ما بسیار ارزشمند است، چون باعث می‌شود با انگیره بیشتری برای سایرمسابقات آماده شویم.

انتهای پیام/



منبع

داودی در پایان درمورد کیفیت مسابقات لیگ عنوان کرد: مسابقات لیگ کیفیت خوبی داشت و رکورد‌های خوبی را هم زدم، اما بحث میزان قرارداد‌ها همیشه جای بحث دارد. متاسفانه رقم قرارداد‌ها در وزنه برداری در مقایسه با رشته‌های توپی بسیار ناچیز است که امیدوارم در اینده این مشکل هم برطرف شود.

این ملی پوش وزنه بردار کشورمان در مورد پاداش حواله خودرو به فوتبالیست‌ها نیز گفت: پاداش برای هر ورزشکاری انگیزه خوبی است و به نظرم هیچ ایرادی ندارد که چنین پاداش‌هایی به ورزشکاران تعلق بگیرد، ولی آنچه که انتظار می‌رود این است که همه ورزشکاران حرفه‌ای شامل اینگونه پاداش‌ها شوند.

بخوانید:  اسکان مردم عزادار در بقاع متبرکه تا فردا شب امکان پذیر است