اختلاس شرکت واردات نهاده دامی تکذیب شد/ هیچگونه رانت و اختلاسی رخ نداده است

|





منبع

به‌گفته وی، طبق ضوابط و قوانین زمانی بانک مرکزی به یک شرکت واردکننده ارز پرداخت می‌کند که کالای او وارد گمرک شده باشد و این مهم بر اساس مستندات پرداخت می‌شود، بنابراین این شرکت بخشی از نهاده‌ها را وارد کرده و بخش دیگر را وارد نکرده است و ارزی به او پرداخت‌ نشده و ریالش در حساب سامانه بازارگاه موجود است.

بخوانید:  کشف ۳۲ حلقه لاستیک مسروقه از خودروی سارق
اختلاس شرکت واردات نهاده دامی تکذیب شد/ هیچگونه رانت و اختلاسی رخ نداده است

به گزارش خبرگزاری برنا، در روز‌های اخیر، حواشی یک شرکت خصوصی در زمینه واردات نهاده‌های دامی، باعث شده تا رئیس‌جمهور، رئیس قوه قضاییه، سازمان بازرسی و نهاد‌های نظارتی و نمایندگان مجلس به این موضوع ورود کنند. پرونده‌ای که اگر حقیقت داشته باشد پای بیش از هزار میلیارد تومان پول مردم در میان است، بدون آنکه نهاده‌های تحویل گرفته باشند.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی ‌شده که به‌زودی با تمهیدی که در وزارت جهاد کشاورزی انجام دادیم تأمین نهاده‌های این شرکت انجام می‌شود و با سرعت به دامداری‌ها و مرغداری‌ها حمل می‌شود، لذا هیچ نگرانی دامداران و مرغداران تولیدکننده ما نداشته باشند؛ این مسئله را حل می‌کنیم و عموماً در گذشته این تأخیرات در سامانه وجود داشته است؛ در این خصوص پیگیری‌هایی نیز برای رفع آن انجام می‌دهیم.

ساداتی‌نژاد در پایان گفت: خواهشمندم تولیدکنندگان بدانند وزارت جهاد کشاورزی مثل همیشه حامی تولید است و از آن حمایت می‌کند، قطعاً در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند تا پایداری تولید به وجود بیاید و دغدغه‌ای در این زمینه نباشد.

انتهای پیام/