از دولت جدید هیچ طلبی نداریم

او در خصوص افت کیفیت تولیدات موسیقی و تغییر ذائقه‌ی مخاطب اظهار داشت: در چند سال اخیر شاهد افزایش تعدد خوانندگان هستیم. البته این ازیاد اصلا بد نیست اما مشکل اینجاست که کیفیت آثار کم شده است و ترانه‌های بسیار ضعیفی به خورد مخاطب داده می‌شود که برخی از این ملودی‌ها و شعرها شبیه یکدیگرند. به هرحال این وضعیت باید بهبود پیدا کند و موسیقی که سالم و درخور مخاطب است تهیه شود.

این خواننده پاپ ادامه داد: اگر حساسیتمان را کمی بیشتر کنیم، به مخاطب احترام‌ بیشتری خواهیم گذاشت. به قول «فریدون شهبازیان» از بس مردم موسیقی بد شنیده‌اند گوش‌هایشان عادت کرده است، شاید اگر کمی در این امر سخت‌گیری کنیم گوش‌های مخاطب تغییر کند.‌

خبرنگار: تبسم کشاورز





منبع

افشار در خصوص انتظاراتش از دولت جدید عنوان کرد: شروع کار موسیقی پاپ با ما و متولیان آن زمان آقای شهبازیان، علی معلم دامغانی و… بوده است. ما از دولت جدید هیچ طلبی نداریم فقط می‌خواهیم به ما میدان داده شود. برای مثال اگر می‌خواهیم کنسرتی برگزار کنیم شش ماه در نوبت سالن نمانیم. دلمان می‌خواهد نسل ما را از یاد نبرند و به برای اجرای برنامه‌ها به ما کمک کنند تا این راه سخت کمی هموارتر شود.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف