اسناد دخالت‌های آل سعود در اغتشاشات اخیر موجود است/ از این اقدامات خبیثانه نمی‌گذریم


وی در رابطه با سیاه نمایی های دشمن و مقصر دانستن نظام‌جمهوری اسلامی در تمامی اتفاقات تاکید کرد: این حیله جنود شیطان در طول تاریخ است و از این روش ها مشرکین، منافقین و ملحدین در طول تاریخ اسلام کم استفاده نکردند. در زمان امیرالمومنین هم معاویه به مراکز زندگی مردم شبیخون می زد. مثل امروزی ها نقاب هم می زد و خودشان را جنود و لشکریان امام علی (ع) معرفی میکردند و در حمله هایشان شعار امیرالمومنین را می دادند تا به مردم اینگونه القا کنند علی است که دارد حمله می کند، اینها هم دقیقا از روش معاویه وعمروعاص ها استفاده می کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان با بیان این‌ جمله که جمهوری اسلامی برای جبهه حق و جنود رحمان شناخته شده است، افزود: فاجعه ای که در حرم احمد بن موسی رخ داد، همه را متاثر کرد. همه وجود جمهوری اسلامی فرهنگ پاک عترت و طهارت است.دشمن برای فرار از مجازات می خواهد به گونه ای به مردم القا کند و همه چیز را گردن نظام بیندازد‌. این حوادث گرچه هزینه ای داشت ولی منافع آن خیلی بیشتر است زیرا غربال وسیعی از نفوذی ها صورت گرفت و همه باز چهره خودشان را نشان دادند و ان‌شاءالله به موقع اقدامات تکمیلی توسط نظام اسلامی برای ارتقاء  امنیت داخلی ما انجام خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: تمامی این اسناد امروز در اختیار جمهوری اسلامی است و جمهوری اسلامی از هیچ کدام از اقدامات خبیثانه آنها قطعا گذشت نخواهد کرد. آنها هم می دانند لذا هر چه داشتند آوردند، آمریکایی ها و انگلیسی ها و صهیونیست ها نیز هرچه داشتند به صحنه آوردند ولی شکست فاحش باری خوردند و حقیقتا این پیروزی بزرگ نصیب ملت ایران شد.

بخوانید:  ابتکار جالب حریف پرسپولیس برای خرید جدیدش!+ تصویر


کریمی قدوسی: اسناد دخالت‌های آل سعود در اغتشاشات اخیر موجود است/ از این اقدامات خبیثانه نمی‌گذریم عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: تمامی این اسناد امروز در اختیار جمهوری اسلامی است و جمهوری اسلامی از هیچ کدام از اقدامات خبیثانه آنها قطعا گذشت نخواهد کرد. آنها هم می دانند لذا هر چه داشتند آوردند، آمریکایی ها و انگلیسی ها و صهیونیست ها نیز هرچه داشتند به صحنه آوردند ولی شکست فاحش باری خوردند و حقیقتا این پیروزی بزرگ نصیب ملت ایران شد. این کشور ها خواهند دید که ملت ایران به حکم قرآن آنها را چگونه قصاص خواهد کرد. 

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف