اماکن ورزشی ورامین مناسب نیست

photo_۲۰۲۳-۰۱-۰۴_۱۷-۵۰-۳۱

مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین در این جلسه گفت : باید نگاه اداره کل ورزش و جوانان با سایر دستگاه ها نگاه تعاملی باشد تا بتوانیم با استفاده از همه ی ظرفیت ها مشکلات حوزه ورزش و جوانان را حل کنیم .

فرماندار ویژه ورامین با اشاره به ظرفیت های ورزشی شهرستان ورامین گفت : شهرستان ورامین با داشتن قهرمانان ارزنده در رشته های مختلف هنوز سالن های تخصصی جهت قهرمان   پروری  در رشته های کشتی و تکواندو و… ندارند .

وی افزود : تکمیل پروژه ورزشگاه تختی ، ورود به قراردارد های پیمانکاران اماکن ورزشی ، تعامل با دستگاه های خدماتی ، تکمیل خانه جوانان شهرستان ورامین و … از مهمترین موارد بررسی شده در این جلسه تصمیمات خوبی در این زمینه گرفته شده است .

جوادی مدیر کل امور ورزش و جوانان استان تهران نیز گفت : ورزش ورامین دارای پتانسیل بالا است اما اماکن و ظرفیت های ورزشی کافی نیست .


مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران : اماکن ورزشی ورامین مناسب نیست

photo_۲۰۲۳-۰۱-۰۴_۱۷-۵۰-۳۲

وی تصریح کرد: تنها راه نجات سالن های ورزشی و  جلوگیری از تخریب ،واگذاری آنها به هیات های ورزشی است که باعث ایجاد پایگاه تخصصی قهرمانی در هر رشته در شهرستان ورامین می شود .






منبع وی افزود : افزایش اختیار مدیران شهرستانی جهت حفظ و نگهداری اماکن شهرستانی از موضوعاتی است که باید با مساعدت اداره کل برای نگهداری بهتر بیت المال صورت پذیرد.


آیا این خبر مفید بود؟

شورای ورزش شهرستان ورامین با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.

معاون استاندار تهران در پایان گفت : ظرفیت های شهرستان همه‌ی برای ارتقا زیر ساخت های ورزشی آماده و همراه هستند و باید با کار جهادی همه‌ی مشکلات را در این حوزه حل کنیم .

انتهای پیام/

photo_۲۰۲۳-۰۱-۰۴_۱۷-۵۰-۳۱

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف